Son Dakika Haberlerini Takip Edebileceğiniz FrmTR Haber Yayında.
Forum TR
Go Back   Forum TR > Eğitim > Üniversiteler...
FrmTR'ye Reklam Vermek İçin: [email protected]

DGS nin içeriği ve puan sistemi?

Eğitim Kategorisinde ve Üniversiteler... Forumunda Bulunan DGS nin içeriği ve puan sistemi? Konusunu Görüntülemektesiniz => Dikey Geçiş Sınavının tam içeriğini bilen birileri var mı? Bi de sınavda ham maximum kaç puan alınabilir? mat bölümüne kaç ...

Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 31-08-06, 22:22   #1

Varsayılan DGS nin içeriği ve puan sistemi?


Dikey Geçiş Sınavının tam içeriğini bilen birileri var mı? Bi de sınavda ham maximum kaç puan alınabilir? mat bölümüne kaç türkçe bölümüe kaç puan veriliyor?
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-09-06, 01:46   #2

Varsayılan Cvp: DGS nin içeriği ve puan sistemi?


DGS'de 80 matematik ve 80 Türkçe vardı(değişmediyse). Sınavda ham maksimum kaç puan alınabileceğini bilmiyorum ama o kadar da zor bir sınav değil. Sınavda anahtar nokta bazı zorlayıcı sorular var ve bu sorulara gereğinden fazla vakit ayırırsan çok rahat hayal kırıklığına uğruyosun. Ben 241. olmuştum eşit ağırlıkta. Genelde sınav soruları basit oluyo. Mesela benim gecmis yıllardan aklıma gelen ücgenin iki acısını veriyo ücüncüsünü soruyo ve pek çok insan bu sınavdan gecemio. Anlıyacağın burada önemli olan daha fazla yapabilmek.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-09-06, 14:27   #3

Varsayılan Cvp: DGS nin içeriği ve puan sistemi?


Dgs de hala 80 sayısal 80 sözel soru var. sınav zaten genel yetenek sınavı sayısalda sadece matematiksel yetenek mantık soruları fala var sözeldede cümle anlamı paragraf anlamı falan en çok puan 305 falan sanırım. sınav aslında basit gibi ama işin iç. yanı öyle değil mantığını kullanabilen kazanır sayısal için konuşmak gerekirse öz. mühendisliğe geçmek için sayısaldan 70 in üstünde çıkarmak gerekir tabi okul puanın iyiyse, bu arada sınavı kazanmakla bitmiyor 1 yıl intibak programına alınıyosun bi dünya ders veriyolar sen 1 tanesinden kalırsan atılıyorsun.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Kapalı
Refbacks are Kapalı



5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası


Reklamı Kapat

Reklamı Kapat