En Komik ve Eğlenceli Videolar Burada. * FrmTR Sohbet Kontrol Panelinizde.
Forum TR
Go Back   Forum TR > > >
FrmTR'ye Reklam Vermek İçin: [email protected]
Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 05-11-10, 18:52   #11
zamanhero0

Varsayılan C: Osmanlı`da yaşanmış bir olay...


yaw tamam osmanlının bazı olaylarını severim ama yukarıdaki saçma yorumlara bişey demiyorum beyler osmanlı baştayken sizin dedeniz nineniz yeniçerimiydi ???YOKK devlet memurmuydu ???YOKK ee ne hava yapıyonuz siz köyünüzde oturan çiftçiydiniz.sorarım size dedesi hadi abartalım dedesinin babası şehirde doğmuş olan varmı? biz köyden göç ettik arkadaş Atatürk olmayaydı hala çiftçiydi sorarım size anadoluda kaç tane osmanlı mimari yapısı var? 10-20 ama osmanlının batısında 1000-2000 çünkü devşirme sistemi askerlik olarak iyi ama devlet görevlisi sistemi kötü zaten osmanlıyı batıranda türkleri anadoluya kapatanda bu olay biz türküz orta asyadan geldik savaşmak bizim için su gibi bir ihtiyaç bu yüzden bize azaplar dediler ve zırh vermediler ölüme gönderdiler tamam diyelim bizi asker yapmadılar ama bari köylü yapmasalardı etrak-ı biidrak demeselerdi askeri sistem mükemmel oturmuş ama develtin başında aydın biri olunca mesela fatih ve II.Mahmut aydın padişahlardı ve onlar elinden geleni yaptılar ama fatih aydın olmasına rağmen candarlı halilpaşayı son Türk ü(devletteki) idam ettirdi ve yanlış yaptı. bence osmanlı mükemmeldi ama yanlışlar yapıdlı. neyse kendizi çok kaptırmayın biz türkler şu an osmanlıda olduğumuzdan daha iyiyiz bunu bilin
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-11-10, 17:01   #12
yusa 05

Varsayılan C: Osmanlı`da yaşanmış bir olay...


Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen zamanhero0 Mesajı Göster
yaw tamam osmanlının bazı olaylarını severim ama yukarıdaki saçma yorumlara bişey demiyorum beyler osmanlı baştayken sizin dedeniz nineniz yeniçerimiydi ???YOKK devlet memurmuydu ???YOKK ee ne hava yapıyonuz siz köyünüzde oturan çiftçiydiniz.sorarım size dedesi hadi abartalım dedesinin babası şehirde doğmuş olan varmı? biz köyden göç ettik arkadaş Atatürk olmayaydı hala çiftçiydi sorarım size anadoluda kaç tane osmanlı mimari yapısı var? 10-20 ama osmanlının batısında 1000-2000 çünkü devşirme sistemi askerlik olarak iyi ama devlet görevlisi sistemi kötü zaten osmanlıyı batıranda türkleri anadoluya kapatanda bu olay biz türküz orta asyadan geldik savaşmak bizim için su gibi bir ihtiyaç bu yüzden bize azaplar dediler ve zırh vermediler ölüme gönderdiler tamam diyelim bizi asker yapmadılar ama bari köylü yapmasalardı etrak-ı biidrak demeselerdi askeri sistem mükemmel oturmuş ama develtin başında aydın biri olunca mesela fatih ve II.Mahmut aydın padişahlardı ve onlar elinden geleni yaptılar ama fatih aydın olmasına rağmen candarlı halilpaşayı son Türk ü(devletteki) idam ettirdi ve yanlış yaptı. bence osmanlı mükemmeldi ama yanlışlar yapıdlı. neyse kendizi çok kaptırmayın biz türkler şu an osmanlıda olduğumuzdan daha iyiyiz bunu bilin
Düşünsene, Hangi devletin yıkılışı şu anki devletimizin 4 katını alırdı.
600 sene her milletten her ırktan vardı.Ve 600 sene adaletle yaşadılar.Türkler,rumlar,macarlar,ermeniler vb. Osmanlı 'yı eleştirebilmek için ondan daha iyi olmak gerekir. Ben bir TÜRK olarak bundan gurur duyuyorum.Dedelerim yeniçeri değildi ama yeniçeride bir türktü.Hemde çiftçi olmak kötü bir şeymi.Yediğimiz meyveler hep çiftlikte yetişir.Bundan sonra lafını tart öyle konuş.

Mesajı son düzenleyen yusa 05 ( 13-11-10 - 17:27 )
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 15-11-10, 00:33   #13
Prince Of DarkneS

Varsayılan C: Osmanlı`da yaşanmış bir olay...


Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen zamanhero0 Mesajı Göster
yaw tamam osmanlının bazı olaylarını severim ama yukarıdaki saçma yorumlara bişey demiyorum beyler osmanlı baştayken sizin dedeniz nineniz yeniçerimiydi ???YOKK devlet memurmuydu ???YOKK ee ne hava yapıyonuz siz köyünüzde oturan çiftçiydiniz.sorarım size dedesi hadi abartalım dedesinin babası şehirde doğmuş olan varmı? biz köyden göç ettik arkadaş Atatürk olmayaydı hala çiftçiydi sorarım size anadoluda kaç tane osmanlı mimari yapısı var? 10-20 ama osmanlının batısında 1000-2000 çünkü devşirme sistemi askerlik olarak iyi ama devlet görevlisi sistemi kötü zaten osmanlıyı batıranda türkleri anadoluya kapatanda bu olay biz türküz orta asyadan geldik savaşmak bizim için su gibi bir ihtiyaç bu yüzden bize azaplar dediler ve zırh vermediler ölüme gönderdiler tamam diyelim bizi asker yapmadılar ama bari köylü yapmasalardı etrak-ı biidrak demeselerdi askeri sistem mükemmel oturmuş ama develtin başında aydın biri olunca mesela fatih ve II.Mahmut aydın padişahlardı ve onlar elinden geleni yaptılar ama fatih aydın olmasına rağmen candarlı halilpaşayı son Türk ü(devletteki) idam ettirdi ve yanlış yaptı. bence osmanlı mükemmeldi ama yanlışlar yapıdlı. neyse kendizi çok kaptırmayın biz türkler şu an osmanlıda olduğumuzdan daha iyiyiz bunu bilin
Sen Niye Şimdi Atatürkü kattın olaya ? Okadar Çok Seviyosunuzki(!) Her Şeyde Onu kullanıyosunuz.. Zaten Yapmasanız şaşardım..
Şu an daha İyi mişiz ?
Orada Sadece Üniforma İle Başka Milleti Korurken Şimdi İsrail Bizim İnsanımızı Öldürüyor Ve Okadar Küçük Bi Devlete Bişi yapamıyoruz Sadece Özür Dilemeli Yanlış Yapıyolar Gifi Boş laflar Sarfediyoruz .. Tabiki Osmanlıda Hiç Hata Yok Diyemeyiz.. Ama Şu anki Devletimizden Milyonlarca Kat Daha İyidir..

  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 15-11-10, 12:20   #14
Shajack

Varsayılan C: Osmanlı`da yaşanmış bir olay...


Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen Prince Of DarkneS Mesajı Göster
Sen Niye Şimdi Atatürkü kattın olaya ? Okadar Çok Seviyosunuzki(!) Her Şeyde Onu kullanıyosunuz.. Zaten Yapmasanız şaşardım..
Şu an daha İyi mişiz ?
Orada Sadece Üniforma İle Başka Milleti Korurken Şimdi İsrail Bizim İnsanımızı Öldürüyor Ve Okadar Küçük Bi Devlete Bişi yapamıyoruz Sadece Özür Dilemeli Yanlış Yapıyolar Gifi Boş laflar Sarfediyoruz .. Tabiki Osmanlıda Hiç Hata Yok Diyemeyiz.. Ama Şu anki Devletimizden Milyonlarca Kat Daha İyidir..
Katılıyorum Arkadasa..Suanki Osmanlı Devleti Simdiki Devletlerden Daha İyidir.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 15-11-10, 12:21   #15
Shajack

Varsayılan C: Osmanlı`da yaşanmış bir olay...

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen yusa 05 Mesajı Göster
Düşünsene, Hangi devletin yıkılışı şu anki devletimizin 4 katını alırdı.
600 sene her milletten her ırktan vardı.Ve 600 sene adaletle yaşadılar.Türkler,rumlar,macarlar,ermeniler vb. Osmanlı 'yı eleştirebilmek için ondan daha iyi olmak gerekir. Ben bir TÜRK olarak bundan gurur duyuyorum.Dedelerim yeniçeri değildi ama yeniçeride bir türktü.Hemde çiftçi olmak kötü bir şeymi.Yediğimiz meyveler hep çiftlikte yetişir.Bundan sonra lafını tart öyle konuş.
Doğru Soylemiş Arkadas
  Alıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası


Reklamı Kapat

Reklamı Kapat