Son Dakika Haberlerini Takip Edebileceğiniz FrmTR Haber Yayında. * FrmTR Sohbet Kontrol Panelinizde.
Forum TR
Go Back   Forum TR > >
FrmTR'ye Reklam Vermek İçin: [email protected]
Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 14-04-10, 19:36   #1
DontWorryAboutMe

Alarm 4 Yıllık Lojistik, Bankacılık,Dış ticaret,Gümrük İşletme


Ygs netlerim şöyle

Türkçe 28,75

Sosyal:18,75

Matematik:3,50 (kahretsn)

Fen:1 (eacıym ama biyolojidn bi soru cevapladm dğru cıktı)

Ticaret meslek lisesiyim üstte yazdığım bölümler kendi alanımda yani okuldan ek puan vs alıcam okuldaki notlarımda iyidir fena sayılmam sizce 4 senelik şu bölümlerden birini kazanabilirmiyim özellikte istediğim bölüm lojistik ?

Mesajı son düzenleyen DontWorryAboutMe ( 14-04-10 - 19:58 )
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 14-04-10, 20:39   #2
[ZB]

Varsayılan C: 4 Yıllık Lojistik, Bankacılık,Dış ticaret,Gümrük İşletme


KArdeş bende meslek lisesiyim bende o bölümlerden Lojistik istiyorum
TR: 30N
MAT13.75N
SOS: 17N
Bana bile zor diyolar ama Allah'tan umut kesilmez kardeşim inş. Gönlümüzce bir yere yerleşiriz
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 14-04-10, 21:57   #3
DontWorryAboutMe

Varsayılan C: 4 Yıllık Lojistik, Bankacılık,Dış ticaret,Gümrük İşletme


İnşlh kardeşim benm ygs çok parlak değil ama okul puanıyla felan belki yerleşebilirim diye bakıyorum derslerim iyi yani
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 14-04-10, 22:04   #4
carey

Varsayılan C: 4 Yıllık Lojistik, Bankacılık,Dış ticaret,Gümrük İşletme


Benim netler yeterli oluyormu arkadaşlar yorum lütfen.
Tr: 37D 3Y
Sos: 33D 7Y
Mat: 14D 2Y
Fen: 5D 1Y

Bankacılık yada Lojistik gelirmi ?
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 14-04-10, 23:45   #5
[ZB]

Varsayılan C: 4 Yıllık Lojistik, Bankacılık,Dış ticaret,Gümrük İşletme

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen carey Mesajı Göster
Benim netler yeterli oluyormu arkadaşlar yorum lütfen.
Tr: 37D 3Y
Sos: 33D 7Y
Mat: 14D 2Y
Fen: 5D 1Y

Bankacılık yada Lojistik gelirmi ?
Meslek Lisesi isen %95 gelir
  Alıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası


Reklamı Kapat

Reklamı Kapat