Reklamsız Forum İçin Tıklayınız. * FrmTR Sohbet Kontrol Panelinizde. * FrmTR'nin resim sitesi Resimci.Org yayında
Forum TR
Go Back   Forum TR > >
FrmTR'ye Reklam Vermek İçin: [email protected]
Kapalı Konu
 
Konu Araçları
Eski 02-02-09, 16:56   #1
HakanJamyo

Varsayılan Astsubay MYO Sağlık Raporu işlemleri.. Herkez baksın !!!


Öncelikle gidiyosunuz sıranızı alıyosunuz AD-SOYAD-NUMARA bunları unutmuyosunuz unutursanız elenirsiniz

1-) Kan 3 tüp ( İnsülin-Billurbin-Şeker-Vücuttaki Kan oranı ( En az 9 olmak üzere en fazla 14 )
2-Göz ( Malum %75 elenilen şey Muayaneye göre değişiyo bazı doktorlar war a dan z y e bakıyo bazıları ise yazıları okutup bıraktırıyo ( gözünü çizdirenlere izin wardı bizim dönemde ama yönetmelik her seçim aşamalarında değişiyo )
3-Ağız ve Çene yapısı ( Damağınıza bakıyolar konuşmanıza müdahele ediyorsa eleniyorsunuz ) Dişimde 3 tane Protez diş wardı kızmadılar dolgularada bişey demiyolar
4-Bel ( bundanda herkez eleniyo ) L5 Bel açıklıgı ve Skolyoz warsa hiç ugraşmayın ( Skolyoz:bel kemiginin yamuklugu)

Saat 14:00 oldumuda öğle yemeği veriyolar ( Pilav üstünede biraz yemek döküyolar öğle yemeği dedikleri şey 1 parçada ekmek )

5- Beyin ( Tomografi ) damarlarınıza bakıyolar
6-Psikoloji ve Psikomotor ( çeşitli sorular soruyolar sözlü mülakat gibi ama kendinizi kasmayın elenen pek olmuyo )
7- K.B.B ( Formalite ) adayların fazla bakacak yer bulamadıkları için Sinüzit felan gibi şeylere bakıyolar burunda
8-Fizyoterapi Omurilik ve Ayak bileğinize kadar çıplak röntgen çekimi yapılıyo bundan elenende oluyo
Bunlardan bir sorun yoksa kapı gibi ASKERİ ÖĞRENCİ OLUR rapornu alıyosunuz

Hastaneden çıkınca raporu okula göürüyosunuz sonrada evde asil/yedek listesini bekliyosunuuz ama bazı hastanelerde asil yedeklere göre muayene yapıyolar GATA da öle bişey olmadı

En önemli yanıda sağlam olmanızı bilmek vücudunuzda bişey yok bnm anamadıgım Kadiyoloji ( KALP ) e bakmadılar
 
Eski 29-07-09, 00:32   #2
pranha

Varsayılan C: Astsubay MYO Sağlık Raporu işlemleri.. Herkez baksın !!!


Yazılar çokmu uzakta yoksa ehliyet alırken yazı okutturuyorlar öyle birşey mi ?
 
Eski 29-07-09, 00:55   #3
ArchLord

Varsayılan C: Astsubay MYO Sağlık Raporu işlemleri.. Herkez baksın !!!


Ovv bende hem sinüzit var hemde üst dişlerimde yapısal bozukluk olmamasına rağmen tavşan dişlerinin yanınki iki diş biraz seyrek kalıyor.Heralde gider gitmez elenirim :S polislik mülakatından geçmiştim ama orda bu kadar ayrıntılı incelememişlerdi.
 
Eski 13-09-09, 11:19   #4
gah__gah

Varsayılan C: Astsubay MYO Sağlık Raporu işlemleri.. Herkez baksın !!!


kardeşim ben astsubaylık sınavını kazandım ama hafif dereceli skolyoz mevcut komando uzman erbaşda da skolyozdan kalmışdım astsubaylıkda da elenirmiyim ama cok düşük dereceli cvplarsan cok sevirnirim
 
Eski 13-09-09, 14:27   #5
bordovolkan

Varsayılan C: Astsubay MYO Sağlık Raporu işlemleri.. Herkez baksın !!!

yaw sinüzitin önemi yok die biliyodum sinüziti olan eleniyomu
 
Kapalı Konu

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası


Reklamı Kapat

Reklamı Kapat