En Komik ve Eğlenceli Videolar Burada. * FrmTR Sohbet Kontrol Panelinizde.
Forum TR
Go Back   Forum TR > >
FrmTR'ye Reklam Vermek İçin: [email protected]
Kapalı Konu
 
Konu Araçları
Eski 31-08-07, 13:41   #1
Delete123123

13 Media.Pk2'Yi Editlemek Her Şeyiyle Anlatım No Alıntı.


Bu Anlattıklarım Sayesinde Oyun İçinde Genellikle Herşeyi Değiştirebiliyoruz.

İçindekiler:

0: Yapacağımız iş İçin Gereken Dosyalar
1: Giysileri Değiştirmek
2: Silahları Değiştirmek
3: Kurdunuzu Herhangi Bir Monstere Dönüştürmek.
4: Glow Ve Seallerin Üzerinde Oynama
5: Skilleri Değiştirme (Yakında EKleyeceğim tercüme Ediyorum)
6: Canavarların isimlerini Değiştirmek
7:İtemlerin İsimlerini Değiştirmek
8: Müzik Eklemek(Yakında)
9: Monsterları İstediğiniz Moblara Çevirmek
10: Map İsimlerini Değiştirmek
11: Skillerin Resmini Değiştirmek(Yakında)
12: Oyunun İçindeki Yazıları Kendinize Göre Değiştirmek (Yakında)

Mutlaka Media.pk2'Nin Yedeğini Alın.

>>Gereken Dosyalar<<

Extractpk2: [Linkleri sadece kayıtlı üyelerimiz görebilir.ForumTR üyesi olmak için tıklayınız]

Hexedit: [Linkleri sadece kayıtlı üyelerimiz görebilir.ForumTR üyesi olmak için tıklayınız]

Xvi32:[Linkleri sadece kayıtlı üyelerimiz görebilir.ForumTR üyesi olmak için tıklayınız]

Anlatım Extractpk2.exe Yi Açın Ordan load Deyip Silkroad'ın Bulunduğu Klasöre Gidin Ordan media.pk2 Yi Seçip Extract All Deyin Tamamlanınca Silkroad klasöründe Media Diye Bir Klasör Oluşacak.Bu Klasörü Şimdi Ellemeyeceğiz.

>>Giysileri Değiştirmek<<

İndirdiğimiz Xvi32 Adlı Rar'ı Açalım Ve İçinden Xvi32 Exe yi çalıştıralım.Şimdi File Open Deyip Media.pk2 Yi Seçip Open Diyoruz Açılınca CTRL+R ye basın.

Kodlar:

Armor:heavy_XX
Pro:light_XX
Garment: clothes_XX

XX Kendi Giysinizin Deggresi mesela 1 Deg.yi 9 Deg.ye Cevirmek İçin armorsa heavy_01 üste altada heavy_09 yazıyoruz bunları Kendiniz Ayarlarsınız Şimdi En önemli nokta Resmi İnceleyen Herşeyi Harfi Harfine Yapın programda Ondan Sonra Replace All Deyip Save Edin.



>>Silahları Değiştirme<<
Burdada Giysideki Gibi yapıyoruz CTRL+R Ye basıp Şu Kodlardan birini yazıyoruz.

Kodlar:

blade_XX (Blade+Glavie)
spear_XX (Spear)
sword_XX (Sword)
bow_XX (Bow)
shield_XX (Shield)

XX Kendi Deggrenizi Yukarı Aşağı Kac Deggre İstiyorsanız mesela 1 deggre Spear ı 8 deg yapacagız.En yukarı spear_01 2 altada spear_08 yazıp Replace all deyip save yapıp oyuna giriyoruz.

>>Kurt Modifiyesi<<

Şimdi Önceden Extract Yapmıştık Şimdi Silkroad Klasöründe oluşan Media Dosyasına Giriyoruz ordan server_dep/silkroad/textdata yı açıyoruz. Şimdi Characterdata.txt Göreceksiniz onun Yedeğini masaüstüne alıp 2 Tane Alın Yalnız birinin Üstünde Calısacagız Diğeri İle Dosya Boyutuna Bakacagız.Neyse Actık Karsımıza Garip şeyler Cıkacak Adventurer Şimdi Bir mob Kestirin Kafanızda Ve Yana Dogru Gidin şimdi Seçtiğiniz Canavarın mesela mob\taklamakan\bonelord.bsr bu lord yarkan Bsr si bunu Seçip İniyoruz COS_P_WOLF_020 Bu 20 lvl kopek oluoyr kendi kopeginizinkini bulup yanında bsr ler Var Köpeğin Bsr yi Slip mob\taklamakan\bonelord.bsr bunu yapıştıracaksınız.Daha Bitmedi Joymax Boyut koruması Yapmış Şimdi Aşağılara İniyoruz COS_GUILD_EU_SOLDIER9_140 vb. Yazıları Gorunceye Kadar şimdi COS_GUILD_EU_SOLDIER9_140 yazısının baya bi aynında ddjleri var Onun ddj yi silip bunu mob\europe\wolf.bsr yi Yapıştırıyoruz.Şimdi Daha Tam Eşit Olmadı.Xvi32 Exe yi açıp Üzerinde Oynadığımız Characterdata.txt i Açıyoruz Ve Sonuna 0 Ekliyoruz Şimdi Bu arada Yedeğini Aldığımız Characterdata.txt in boyutuyla oynadıgımızın aynı olana kadar 0 ekliyoruz tabi save yapıp bakıcaz Yoksa gorunmuyor Eşit olunca Save Yapın.Sonra Hexedit.exe yi açın Ve media.pk2 yi openleyin.Şimdi CTRL+F ye basın Şimdi burdan FF FE 31 00 09 00 31 00 39 00 30 00 37 00 09 00 43 00 48 00 41 00 52 bunu Aratın Sonucu Buldugunuzda FF nin üstüne tıklayıp Paste Yapın Ve save edin.Bunlarda Resimle Anlatımları.












Mesajı son düzenleyen Delete123123 ( 31-08-07 - 14:11 )
 
Eski 31-08-07, 13:44   #2
Delete123123

Varsayılan C: Media.Pk2'Yi Editlemek Her Şeyiyle Anlatım No Alıntı.


>>+ Parlaklığıyla Oynamak (Glow)<<

1. Media.pk2 Hexedit de açın ve "31 20 09 33" ü Hexadecimal mode arayın.
2. Toplam 16 satırlık bilgi var, +3 den +9 a kadar 4er kere. Media\Resinfo klasöründeki itemoption.txt dosyasını açın ve şöyle bir bakın.Sol taraftan kendi silahınızı bulun. Bulduğunuz da, sağ taraftaki rakamı biyere not edin ve hexedit e geri dönün.
3. Hexadecimal modda "3X 20 09 3Y" yi arayın. X not ettiğiniz numara, Y ise parlaklaklığın +(artı) numarası (3, 5, 7, veya 9).
Örn:
ITEM_CH_SWORD_01_A (+4) "33 20 09 33" gibi.
4. Doğru satırı bulduğunuzda, option_textureXX.ddj yi bulun. XX için değerler 13, 14, 20 ve yükseldikçe parlaklığı artar.
5. Biraz daha bakın ve 1.000,0.340,0.647 ye benzer numaralar bulacaksınız. İşte asıl renkler bunlar. Birinicisi birincil, ikincisi ikincil renk. Renkler R(ed)G(reen)B(lue) formatında ve 0.000 den 1.000 e kadar olabiliyor. Örneğin a tamamen kırmızı olsun isterseniz "1.000,0.000,0.000" yada tamamen yeşil için, "0.000,1.000,0.000".
Farklı Kombinasyonlarla Güzel renkler elde edebilirsiniz. Bu kadar

Bu Ve Sox ekleme Alıntıdır!

>>SoX Eklemek<<

1. Hexedit ile media.pk2 yi açın.. "raretype" aratın fakat dikkat edin bu kez hexadecimal deil ANSI mode de aratacaksınız.
2. Şimdi ansi modda silahınız için arama yapın.. (mesela 8dg blade arıosanız blade_08 yazın)
3. Şimdilik karar size kalmış SEAL OF star mı moon mu yoksa sun mu)
Eğer sosun istiyorsanız "3.sıraya" bakacaksınız. eğer "ITEM_CH_SWORD_07_B_RARE" diye arattıysanız "ITEM_CH_SWORD_07_C_RARE" yi bulana kadar inin.. sosun 7dg sword için sanırım bu. değerleri kendinize göre ayarlarsınız) şimdi dosyanın boyutuna bir bakın.
4. Şimdi bu haldeyken aramayı yerini kapatın ve "rare" yazsının kaldırın. bunu rare yazısını imleç ile seçin ve deleteye basın böylece yaparbilrisiniz. "ITEM_CH_SWORD_07_C" olacak yani.
5. Şimdi over moda geçin ve C yi B yapın eğer ikinci derece silahınız varsa.. 2. derece derken şöyle: mesela 56lv sword ikince derecedir. yani bir degreenin, aynı degree içindeki daha güçlü silahları. mesela 1.derece 32 blade 2.derece 35 blade 3.derece 38blade.. burda sizdeki 32 blade ise C yerine A yazacaz..
6. Şimdi imlecinizin zaten bulundugu yerden "0D" aratın. sonucu buldugunda sol tarafa bakın. bir "0A" göreceksiniz yanında. şimdi bu ikisinin arasına on tane 0 ekliycez. (00 00 00 00 00).. burda dosyanızın daha önceki büyüklükle aynı olduguna dikkat edin. bunu yazarken 0A kayboluyo yapacak bişi yok)
7. Şimdi kendi iteminizi itemdata.txt de unicode arama yaparak bulun. itemdata.txt çıkattığınız media klasöründe charachter datanın oldugu dizinde mevcut
8. Doğru dizini bulduğunuzda "18000" i unicode modda aratın.
9. 18000 göreceksiniz ve yanında fazladan sıfırlar var. sıfırlardan birini silmeyin 18000 in oldugu yerde şöyle bir görüntü vardır.. 18.0.0.0.0...0..0.0 falan gibi buna benzer.. simdi 18000 den sonra gelen 2. sıfır yerine 2 yazın demiş ingilizcesinde.. ama bunu yazan 7degree 2.derecedeni anlattıgı için.. siz kendi derecenize göre 1-2-3 yazıcaz.
10. Kaydediin ve test edin
11. Eğer zaten bir sox iteminiz varsa ve deiştirmek istiyorsanız. basitce silahınızın bilgilerini istediginizle deiştireceksiniz. (deiştirdiğinizden emin olun çünkü ikisi de aynı girişe sahip.)

Mesajı son düzenleyen Delete123123 ( 31-08-07 - 14:12 )
 
Eski 31-08-07, 14:08   #3
Delete123123

Varsayılan C: Media.Pk2'Yi Editlemek Her Şeyiyle Anlatım No Alıntı.


>>Canavarların İsimlerini Değiştermek<<

Media Klasöründen server_dep/silkroad/textdata/textdataname.txt in yedeğini alın.ORda Yazıyor Mangyand yan tarafa dogru gidin Yan Tarafta Yazıyor kendinize göre değiştirin.Şimdi Dosyanın boyutuna bakın ve yine xvi32 ile sonuna 0 ekleyin.eşit oldugundan eminseniz Hexeditle media.pk2 yi Açın Ve Şu Kodu Arayın FF FE 31 00 09 00 53 00 4E 00 5F 00 4D 00 4F 00 42 00 5F 00 54 00 48 Ve FF nin üstüne tıklayıp Save Edin Ve Oyuna girin İşte örneği



>>İtemlerin ismini Değitşirmek<<

Aynı Dosyayı Açalım textdataname.txt aşağılarda görürsünüz aynı yolla aynı kodlar ile değiştirin boyutu eşit yapmayı unutmayın

>>İstediğiniz Canavarı İstediğinize Dönüştürmek<<

characterdata.txt i açın ve mangyang ı lord yapacaksanız örnek yan tarafta mangyang ın bsr si yerine lord yarkanınkini Yapıştırın Boyutu Eşitleyin ve hexeditte şu kodları yazın FF FE 31 00 09 00 31 00 39 00 30 00 37 00 09 00 43 00 48 00 41 00 52 FF nin Üstüne Tıklayıp Oynadıgınız characterdata.txt i Paste yapıp oyuna girin.

>>Map İsimlerini Değiştirmek>>

Media Klasöründen server_dep/silkroad/textdata/textzonename.txt i açın yan tarafta yazıyor jangan Grassland Onlara İstediğinizi Yazın Ve kaydedin ondan Sonra dosya boyutunu eşitleyin.Hexedit'ten Media.pk2 yi Ve Başka Bir Hexeditten textzonename yi açın en başta yazan 22 tane kodu aklınızda tutarak media.pk2 de aratın bulunca oynadıgınız textzonename.txt i paste edip save edin.


Bu Kadar Daha Devamı Gelecek Bir Rep'i Hakkettim herhalde

Mesajı son düzenleyen Delete123123 ( 31-08-07 - 14:13 )
 
Eski 31-08-07, 14:12   #4
Piskopatherif

Varsayılan C: Media.Pk2'Yi Editlemek Her Şeyiyle Anlatım No Alıntı.


konu açacaksanız böyle açın repin hazır.
 
Eski 31-08-07, 14:43   #5
webplayer

Varsayılan C: Media.Pk2'Yi Editlemek Her Şeyiyle Anlatım No Alıntı.

Çok saol emeğine sağlık +rep
 
Kapalı Konu

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası


Reklamı Kapat

Reklamı Kapat