Son Dakika Haberlerini Takip Edebileceğiniz FrmTR Haber Yayında.
Forum TR
Go Back   Forum TR > Bilgisayar > Donanım > Donanımlar > Ses Sistemleri
FrmTR'ye Reklam Vermek İçin: [email protected]

ses sorunu hoparlörden ses çıkmıor !

Donanımlar Kategorisinde ve Ses Sistemleri Forumunda Bulunan ses sorunu hoparlörden ses çıkmıor ! Konusunu Görüntülemektesiniz => arkadaşlar hp dx6100 markalı bilgisayarımın hopörlörü kasanın içinde yani dahili bir donanım driverların hepsini yükledim herşey çok güzel mp3 falanda ...

Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 03-03-07, 19:53   #1

Alarm ses sorunu hoparlörden ses çıkmıor !


arkadaşlar hp dx6100 markalı bilgisayarımın hopörlörü kasanın içinde yani dahili bir donanım driverların hepsini yükledim herşey çok güzel mp3 falanda açabiliroum yani yükleme ile ilgili bir sorun yok şarkı çalıor gözüküor fakat hopörlerden ses çıkmıor ses ayarlarında bir sorun yok hepsini son ses açtım fakat hiç ses duyamıorum yarım ederseniz sevirinirm bu konu için uygun bir yer bulamadım eğer yanlışsa doğru yeri soleyin ona göre oraya açayım konuyu
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-03-07, 02:12   #2

Varsayılan C: ses sorunu hoparlörden ses çıkmıor !


Bilgisayara başka bir hoparlör tak bakalım aynı sorun olacakmı,Olursa sistemde yada donanında vardır bir sorun.Eğer başka bir hoparlörü taktıgında sorun aynıysa ses sistemin bozuk demektir,Elektrikçilere gidip yaptırabilirsin eğer ses sitemin pahalıysa,Şu 2 tane hoparlörlerdense zaten ucuz 10-15 ytl bişey Tamir parası

Mesajı son düzenleyen Ŧเlเz ( 04-03-07 - 02:15 )
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-03-07, 11:16   #3

Varsayılan C: ses sorunu hoparlörden ses çıkmıor !


ok saol bir deneyim bakalım inş. olur
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 08-03-08, 12:52   #4

Varsayılan C: ses sorunu hoparlörden ses çıkmıor !


Aynı sorun bendede var :S Helpppp
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-02-09, 18:25   #5

Varsayılan C: ses sorunu hoparlörden ses çıkmıor !

selam arkadaslar..aynı sorun bende de war..winampta ya da digerlerinde ses calınıyor görünüyor fakat sesi hoparlörlerden duyamıyorum..işin ilginci bende 2 pc war ikisindede aynı sorun war..iki farklı ses kartı war..driverlerda sorun yok..format attım ama yine hala aynı...2 farklı hoparlör denedim ama yine ses yok hatta gittim bi kulaklık aldım yinede ses vermiyor..kac gündür uğrastım ama yapamadım..yardımcı olursanız cok sevinirim..yardımınız icin simdiden cok tesekkürler...aynı sorunu cözen arkadaslardan yardımlarınızı bekliyorum..
  Alıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Kapalı
Refbacks are Kapalı



5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası


Reklamı Kapat

Reklamı Kapat