Son Dakika Haberlerini Takip Edebileceğiniz FrmTR Haber Yayında. * FrmTR Sohbet Kontrol Panelinizde.
Forum TR
Go Back   Forum TR > >
FrmTR'ye Reklam Vermek İçin: [email protected]
Kapalı Konu
 
Konu Araçları
Eski 05-07-05, 06:58   #81
iscrotix

Varsayılan Cvp: Bacak kılları (biraz iğrenç ama kusura bakmayın)


bence konu çok güsel gidio kilitlenmesin ehh birasda komik ama doğal
 
Eski 08-07-05, 10:36   #82
seksekcii

Varsayılan Cvp: Bacak kılları (biraz iğrenç ama kusura bakmayın)


Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen ücünbiri
takma kafana hic kil olmamasi daha kotu bir durum bence
Bencede bu seferde tüysüz derler bence kıl erkekte olması gereken bişey ama fazlası biraz kötü
 
Eski 08-03-06, 17:41   #83
cArPeDieM !

Varsayılan Cvp: Bacak kılları (biraz iğrenç ama kusura bakmayın)


Ya iyimisiniz erkek dediğin kıllı olur

Hem kılsız olursanız avratlardan ne farkınız kalır...
Sonra çıktıgınız kız bile sizden şüphenelir...acaba bu ''0'' mu diye
Ben Profesional yüzücüyüm ve Doğal olarak Boynumdan aşşağıda kıl yok ama bazen Kızların yanlış anlaşılması oluyor


Lazer epilasyon hariç çözüm var

===Ağda yaptıktan sonra biyoder sürmelisiniz...
Bunu 3-5 sefer yapın birşey kalmaz
 
Eski 08-03-06, 18:24   #84
:::izmir:::

Varsayılan Cvp: Bacak kılları (biraz iğrenç ama kusura bakmayın)


Evet arkadaşın dediği doğru kimse yazmamış.Öle lambur lumbur krem surulmuyo haberınız olsun Konuyu açan arkadaşta fazla dert etmesin..Geçenlerde kılla ilgili bi konu daha vardı ordada soledım , benimde yakın arkadas kıllıydı lazerle aldırdı gitti hepsi..Biz Onada soluyoduk sanada soleyım moral olsun;

Uzak doğudaki hatunların hepsi Kıllı erkeklere hasta oluyo kardeş
Böle sölerler o yuzden takmıcaksın kafaya , epilasyona 2-3 bin ytl bayılcagına git 3-4 gün uzakdoguda takıl derim İlerde istersen epilasyon yaptırırsın..Bütün Futbolcular ,güreşçiler yaptırıyo ..Fatih Ürek aklınıza gelmesin sadece yani
Kal sağlıcakla

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen cArPeDieM !

Ağda yaptıktan sonra biyoder sürmelisiniz...

 
Eski 08-03-06, 18:45   #85
deniz_kurdu

Varsayılan Cvp: Bacak kılları (biraz iğrenç ama kusura bakmayın)

ya bu kadar takmayın ne alakası var kıllı oluncamı erkek olunuyo bendede var ama ben sevmiyorum hem vucudun %30 enerjisini alıyolarmış kıllada keramet olsaydı...... cıkmazdı diye bi laf varya harbi dogru alırın kardeşim
 
Kapalı Konu

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası


Reklamı Kapat

Reklamı Kapat