En Komik ve Eğlenceli Videolar Burada. * FrmTR Sohbet Kontrol Panelinizde.
Forum TR
Go Back   Forum TR > >
FrmTR'ye Reklam Vermek İçin: [email protected]
Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 13-04-12, 18:29   #1
Suskun525

Arrow İnce Saç Telleri Nasıl Kalınlaşır


Selam arkadaşlar
saç tellerim biraz ince bunları güçlendirmek ve kalınlaştırmak için ne yapabilirim
tşkrlr
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-04-12, 18:49   #2
peyki

Varsayılan C: İnce Saç Telleri Nasıl Kalınlaşır


Valla kardeşim 15 Yaşımda 1 kere yazın makinayla sıfıra vurdurmuştum. Saçlarım daha parlak ve kalın olmuştu ya da hepsi aynı hizada olduğu için kalın geliyordu. Ve 18 Yaşında da kendim permatikle kazıdım ve İnan ince olanlar yani tüy gibi görünenler KIL olarak geri çıktı ve saç tellerim kalınlaştı + dökülme her kazıdıktan sonra 1 sene nerdeyse olmadı desem yeridir.

Eskiye nazaran şimdi gerçekten daha havalı saçım var iyikide gençlik yıllarımda vurdurmuşum saçlarımı sıfıra . He bide unutmadan şampuandan tiksinen biriyim içindekileri araştırdım çok zararlı maddeler bu yüzden SAF DOĞAL Sabun kullanıyorum 4-5 senedir heralde bunlarında etkisi vardır saç tellerimin kalınlaşmasında .
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-04-12, 19:06   #3
Suskun525

Varsayılan C: İnce Saç Telleri Nasıl Kalınlaşır


kafayı jiletle kazıtmakmı? yok dostum öyle bişey yapamam
piyasadaki çoğu şampuanın kimyasal olduğu haşikar ama saçı besleyenlerde var
ayrıca saçı dökeceğini düşünmüyorum öyle olsa kimse kullanmaz ve bu kadar yaygın olmazdı.Bu internetteki saçı kalnlaştırdığı saç dökümünü azalattığı söylenen şampuanları kullananlar varsa bizi aydınlatsınlar D:
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-04-12, 19:07   #4
Suskun525

Varsayılan C: İnce Saç Telleri Nasıl Kalınlaşır


bence saçmalığın daniskası bu vücudumuzda cıkan normal kıl değilki jilet vurunca daha gür çıksın
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-04-12, 19:41   #5
JacK DaNieL's

Varsayılan C: İnce Saç Telleri Nasıl Kalınlaşır

piyasada bunun için sampuanlar serumlar vardır mutlaka biraz araştır bulursun saçı kazıtma bence bi bakarsın hiç çıkmaz bi daha
  Alıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz


Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası


Reklamı Kapat

Reklamı Kapat