Reklamsız Forum İçin Tıklayınız. * FrmTR Sohbet Kontrol Panelinizde. * FrmTR'nin resim sitesi Resimci.Org yayında
Forum TR
Go Back   Forum TR > >
FrmTR'ye Reklam Vermek İçin: [email protected]
Kapalı Konu
 
Konu Araçları
Eski 28-05-10, 12:49   #71
Pro52

Varsayılan C: çabuk sakal çıkarma..


çıkınca noluyo onu anlamadım sokakdaki serseriboy'lar gibi kirli sakal dar pantolon dik saçlar jiletçi müzikler
özentiboy
 
Eski 29-05-10, 00:26   #72
AliYazarVeliBozar

Exclamation C: çabuk sakal çıkarma..


Ya beyler bazınız da adamı ayar ediyor.

Ben 27 yaşındayım, hayatta belli bir tecrübe edinmişim ve sakal çıkmamasından ötürü şikayetim var ki buraya yazıyorum.

Çocuğun biri çıkıyor "ben 17 yaşındayım sakalım günde 9 cm uzuyor" filan yazıyor. Tamam aslanım, aferin sana, seni gördük kıskandık. Rahatladın mı?

Bir kere de "geçmiş olsun" ya da "ben de şöyle bir şey duydum abiler" desen ne olur be küçük kardeşim?

Öneriniz yoksa şu başlığa yazmayın beyler, kimse sizin yaşınızı merak etmiyor!
 
Eski 29-05-10, 00:34   #73
hartfb

Varsayılan C: çabuk sakal çıkarma..


ya beyler sakalı çıkan pişman sakalı çıkmayan pişman ya boşverin kılı tüyü sakallı olunca nolacak inanın bıkacaksınız bi kere kılda keramet olsa g.... çıkmazdı takmayın böyle şeyleri.

Mesajı son düzenleyen hartfb ( 29-05-10 - 00:39 )
 
Eski 29-05-10, 00:35   #74
iskefiyeli

Varsayılan C: çabuk sakal çıkarma..


Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen nokiahmet66 Mesajı Göster
arkadaşlar ben 19 yaşındayım 1.80 boyum 80 de kilom var ankarada okuyorum 2 haftada bir yüzüme jilet vuruyorum sakal çıksın diye bunun çıkmasını hızlandırmak için ne yapabilirim?

lütfen sakalı ne yapacan askere kadar bekle vs.. demeyin tavsiyeleri alayım..
bazıları badem yağı sür, sarımsak sür vs.. diyor ama hangisi dogrudur bilemiyorum..

mantıklı ve akılcı tavsiyeleri olan varmı?
bence sakal okadarda iyi bişey değil ilkden heveslenirsin sonradan pişman olursun bence yüzün temizmi ? temiz kalsın hiç sakala gerek yok ha yok ben illa istiyorum diyorsan gideceksin alacaksın permatik kuru kuru vuracaksın suratına bak nasıl çıkıyor
 
Eski 29-05-10, 00:41   #75
ScoT.T

Varsayılan C: çabuk sakal çıkarma..

Jilet sakal çıkarmaz çıkan tüyleri sertleştirir..
 
Kapalı Konu

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası


Reklamı Kapat

Reklamı Kapat