Son Dakika Haberlerini Takip Edebileceğiniz FrmTR Haber Yayında.
Forum TR
Go Back   Forum TR > Danışman > Sağlık
FrmTR'ye Reklam Vermek İçin: [email protected]

Sakalın Uzamasını Hızlandırmak Nasıl Yapılır?

Danışman Kategorisinde ve Sağlık Forumunda Bulunan Sakalın Uzamasını Hızlandırmak Nasıl Yapılır? Konusunu Görüntülemektesiniz => Benim bi sorunum var.Sakalımın çok çabuk bi şekilde uzamasını istiyorum.Çıkmıyo değil çıkıyo sakalım.Yaşım 15 ama çok çabuk çıkmasını istiyorum.Lütfen yardım ...

Beğenenler1Beğenen

Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 06-07-08, 20:40   #1

Varsayılan Sakalın Uzamasını Hızlandırmak Nasıl Yapılır?


Benim bi sorunum var.Sakalımın çok çabuk bi şekilde uzamasını istiyorum.Çıkmıyo değil çıkıyo sakalım.Yaşım 15 ama çok çabuk çıkmasını istiyorum.Lütfen yardım edin...
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 06-07-08, 20:41   #2

Varsayılan C: Sakalın Uzamasını Hızlandırmak Nasıl Yapılır?


İyice taktım kafaya bu sakalı ben rüyağımda falan görüyorum...
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 06-07-08, 20:53   #3

Varsayılan C: Sakalın Uzamasını Hızlandırmak Nasıl Yapılır?



bilsem sölerim arksım sorry
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 07-07-08, 00:57   #4

Varsayılan C: Sakalın Uzamasını Hızlandırmak Nasıl Yapılır?



neden çabuk çıkmasını istiyosun?sana bi öneri yapayım.çamaşırhanede çalışan bi arkadaşım var.sürekli ütü buharı yüzüne vuruyo ve sakalı çabuk çıkıyo diye şikayet ediyo.bende aynı şekilde spa merkezinde çalışıyorum normalde 4 günde falan görünür halde geliyodu şimdi 2 günde bir kesiyorum hep hamam-buhar odalarının içindeyim..
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 07-07-08, 01:06   #5

Varsayılan C: Sakalın Uzamasını Hızlandırmak Nasıl Yapılır?

Vazgeç yaw daha yaş 15 sakalım çıksın diyorsun.Zaten sen istemesende çıkacak çok istiyorsan hergün jilet vur görürüm ben seni çıkınca.Ben hergün traş oluyorum sanki çokmu güzel bişey.daha küçüksün ama benden sana tavsiye askere gidene kadar karışma çıkmıyorsada karışma.Askerde zorluk kardeşim.Her sabah her sabah . Biraz daha büyü sakalın çıksın anlarsın ne demek istediğimi.Benim arkadaşlarım var yaşları 19-20 ve sakalları yok hiç yok memnunlar askerden öncede çıkmasını istemiyorlar
  Alıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Kapalı
Refbacks are Kapalı



5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası


Reklamı Kapat

Reklamı Kapat