Son Dakika Haberlerini Takip Edebileceğiniz FrmTR Haber Yayında. * FrmTR Sohbet Kontrol Panelinizde.
Forum TR
Go Back   Forum TR > >
FrmTR'ye Reklam Vermek İçin: [email protected]
Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 30-08-05, 00:21   #1
OzKaNgAgE

Question En Ağrısız Diş Nasıl Çekilir ?


Arkadaşlar çürük diş en ağrısız nsaıl çekilir ?

Bayıltarak çektirmek mümkünmü

Yardım ederseniz sevinirim
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-08-05, 15:16   #2
arifomer

Varsayılan Cvp: En Ağrısız Diş Nasıl Çekilir ?


Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen OzKaNgAgE
Arkadaşlar çürük diş en ağrısız nsaıl çekilir ?
Bayıltarak çektirmek mümkünmü
Yardım ederseniz sevinirim
özkan kardeşim anlaşılan diş çektireceksin ve bayıltılmayı bile düşünüyosun. diş çektirmiş biri olarak sana şunu söyleyebilirim. korkacak bişey inan ki yok. bende gittiğimde baya korkmuştum ama uyuşturulduktan sonra hiçbişey hissetmiyosun sadece diş çekilirken gelen sesleri duyuyorsun okadar. bayıltılmaya falan kesinlikle gerek yok zaten böle bişeyi sanırım doktor da tavsiye etmez. sormak istediğin bişey olursa özelden ayrıntılı bilgi de verebilirim. geçmiş olsun..
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-08-05, 18:02   #3
OzKaNgAgE

Varsayılan Cvp: En Ağrısız Diş Nasıl Çekilir ?


Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen arifomer
özkan kardeşim anlaşılan diş çektireceksin ve bayıltılmayı bile düşünüyosun. diş çektirmiş biri olarak sana şunu söyleyebilirim. korkacak bişey inan ki yok. bende gittiğimde baya korkmuştum ama uyuşturulduktan sonra hiçbişey hissetmiyosun sadece diş çekilirken gelen sesleri duyuyorsun okadar. bayıltılmaya falan kesinlikle gerek yok zaten böle bişeyi sanırım doktor da tavsiye etmez. sormak istediğin bişey olursa özelden ayrıntılı bilgi de verebilirim. geçmiş olsun..
Ya bende bi keresinde dolgu yaptırmıştımda

Bu diş 3-4 senedir çürük ve artık çok kötü durumda o yüzden acıyacak diye çok korkuyorum


Yani ortada diş kalmadı bile diyebilirim.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-08-05, 18:16   #4
ömer3232

Varsayılan Cvp: En Ağrısız Diş Nasıl Çekilir ?


Kardeşim artık birçok alanda uygulanagelen bilinçli hipnoz yöntemi ile ağrısız olarak diş çektirebilirsin netten araştırırsan hipnoz yönteminin modern tıpta birçok alanda kullanıldığını görürsün bazı merkezler var bu işle profesyonel olarak ilgilenen.Hipnozu düşün narkoz almaktan gayet iyidir.Saygılar sevgiler
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-08-05, 19:24   #5
OzKaNgAgE

Varsayılan Cvp: En Ağrısız Diş Nasıl Çekilir ?

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen ömer3232
Kardeşim artık birçok alanda uygulanagelen bilinçli hipnoz yöntemi ile ağrısız olarak diş çektirebilirsin netten araştırırsan hipnoz yönteminin modern tıpta birçok alanda kullanıldığını görürsün bazı merkezler var bu işle profesyonel olarak ilgilenen.Hipnozu düşün narkoz almaktan gayet iyidir.Saygılar sevgiler
Önerin için saol ama burda öyle biryer bulabileceğimi sanmıyorum.

Bayıltarak çektirmek istiyorum ama bildiğim kadarı ile boğazına su kaçma tehlikesi varmış ?

Böyle birşey var mı ?
  Alıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası


Reklamı Kapat

Reklamı Kapat