Son Dakika Haberlerini Takip Edebileceğiniz FrmTR Haber Yayında. * FrmTR Sohbet Kontrol Panelinizde.
Forum TR
Go Back   Forum TR > >
FrmTR'ye Reklam Vermek İçin: [email protected]
Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 20-02-08, 20:45   #1
mustafa3447

Varsayılan Zayıf olupta kas yapmak


selam arkadaşlar öncelikle bilgi bekleyen arkadaşlardan ve abilerden özür diliyorum.yaşım 16-17 .boyum 1.75 .kilo tam olarak bilmiyom ama sanırım 55 kilo filan vardır.ama zayıfım. kilo almak istiyorum ama alamıyorum.vücudumun yanlamasına gelişmesini istiyodum olmadı.azcık kilo almak istiyom olmuyo.. tek çare kas yapmak aklıma geldi.önceden göğüs kaslarım hiç ama hiç yoktu o zayıf halimle göbeğim göğsümden daha fazlaydı.sonra kas yapmaya çalıştım her biri 5 kilo olan ağırlık çalışıyorum.ve 1,5 ay çalıştım göğüslerim artık gelişti göbeğimden fazla olmuş karın kaslarım sertleşti ve kollarım inanılmaz arttı.ama hala kilo problemim var.. kilo alamıyorum ne önerirsiniz abilerim yada kardeşlerim lütfen yardım edin.yardımlarınızı bekliyorum kardeşlerim.ha bu arada boyun uzamasına engel olurmu yada kemik gelişmesine.. lütfen yardım
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 20-02-08, 21:29   #2
c_vitamini

Varsayılan C: Zayıf olupta kas yapmak


bak dostum hemen bi body salonuna yazılıyosun ve abiye diyosun ki abi ben kilo almak kaslanmak istiyorum diyosun.o sana kilo almaya yönelik bir diyet verecek.diyette protein ve karbonhidrat ağırlıklı şeyler olacak ve bunlar snin kilo almanı sağlıyacak yani bi yandan çalışıp bi yandan yiceksin.çalıştığın için yediklerin boşa gitmiyecek ve kaslarını besliyecek ve kasların hacimlencek.salonun ne faydası var dersen.salonda vücudunu komple,düzenli bir şekilde çalıştırabilirsin.sırt,kol,bacak,göğüs,karın,ö n kol,kanat vb... yani bence 1 ay salonda takıl.gör bak nasıl değişeceksin
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 22-02-08, 23:53   #3
mrykt

Varsayılan C: Zayıf olupta kas yapmak



Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen c_vitamini Mesajı Göster
bak dostum hemen bi body salonuna yazılıyosun ve abiye diyosun ki abi ben kilo almak kaslanmak istiyorum diyosun.o sana kilo almaya yönelik bir diyet verecek.diyette protein ve karbonhidrat ağırlıklı şeyler olacak ve bunlar snin kilo almanı sağlıyacak yani bi yandan çalışıp bi yandan yiceksin.çalıştığın için yediklerin boşa gitmiyecek ve kaslarını besliyecek ve kasların hacimlencek.salonun ne faydası var dersen.salonda vücudunu komple,düzenli bir şekilde çalıştırabilirsin.sırt,kol,bacak,göğüs,karın,ön kol,kanat vb... yani bence 1 ay salonda takıl.gör bak nasıl değişeceksin
aynı sorun bendede vardı aydınlattıgın için teşekkür ederim ama salon yoksa
yani bu diyet nerden bulunur ?
teşekkürler
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-02-08, 13:01   #4
c_vitamini

Varsayılan C: Zayıf olupta kas yapmak



bak ben sana kendi bildiklerimden bir şeyler yazayım.mesela her sabah koca bir tabak sütle karıştırılmış corn flakes ye.yanında tahin-pekmez de yiyebilirsin.öğlen 1 büyük tabak makarna veya pilav ye ama az yağlı olsun.yanında haşlanmış veya ızgara tavuk göğsü ve yoğurt ye.ara öğünde peynirli veya ton balıklı sandviç ye.akşam ise yine büyük bir tabak pilav veya makarna,yanında yine tavuk veya ızgara kırmızı et ve yoğurt ye.ama bunları azar azar değil bol bol ye.bi de akşamları bol bol baklagil de yiyebilirsin.mesela mercimek çorbası,kuru fasulye,nohut vb..bi de bu diyetin yanında mutlaka spor yap.evde ağırlk varsa ağırlık çalış,şınav çek,mekik çek.faydası olur
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-02-08, 13:41   #5
jagu18

Varsayılan C: Zayıf olupta kas yapmak

bence böyle iyi ! kilo alma herkesin bi vücut yapısı var zaten alman gereken o kiloyu sen zamanla alıcaksındır akışa bırak herşeyi
  Alıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Taglar
kas, kas yapmak, zayıf

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası


Reklamı Kapat

Reklamı Kapat