Reklamsız Forum İçin Tıklayınız. * FrmTR Sohbet Kontrol Panelinizde. * FrmTR'nin resim sitesi Resimci.Org yayında
Forum TR
Go Back   Forum TR > > >
FrmTR'ye Reklam Vermek İçin: [email protected]
Kapalı Konu
 
Konu Araçları
Eski 04-01-06, 22:15   #1
cx65sayfasi

5 Hint Şarkıları


Arkadaşlar Hint Şarkıları kulağıma çok hoş gidiyo. Böyle hareketli-oynak hint şarkılarını biliyorsanız. Şarkıların Adlarını ve Sanatçılarını söylermisiniz.
 
Eski 15-08-06, 03:28   #2
sportmangenc

Varsayılan Cvp: Hint Şarkıları


valla ben de arıyorum ... bulunursa sevinirim...... şimdiden sevinirim...
 
Eski 15-08-06, 08:38   #3
вαчвαгs ♪ мєгcuгч

Varsayılan Cvp: Hint Şarkıları


dc ++ da ömrümü yediğim vakıtlerde
tüm ülkelerınde hub odalarına girip değişik dıllerden şarkılar
çekerdım..hıntlı bir arkadaşlada mümkün olduğunca konuşup hıntçe şarkılar
çekmıştım..şimdılık bu kadarını bulabıldım dostum..arşivi epey bi talan etmem
gerekıcek..

aynı zamanda TRUTH HURTS adına bır grup vardı..hınt ezgılerı taşıyan şahane
bır şarkıları vardı birkaç sene once..


Ahmad Zahir - Derya
 
Eski 30-04-07, 14:46   #4
werwee

Varsayılan C: Hint Şarkıları


clublerde fln calıyolar şimdi bi hintli kız sölüyo YAHELE diye bi parça ama adı bu deyil biliyorsanız ismini sölermisiniz cok hoşuma gidiyo ama bulamıyorum
 
Eski 07-05-07, 23:00   #5
danisma_hatti

Varsayılan C: Hint Şarkıları

tsk ...........................
 
Kapalı Konu

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası


Reklamı Kapat

Reklamı Kapat