Kapalı Konu
 
Konu Araçları
Eski 02-07-06, 14:31 #1
irmak_e irmak_e çevrimdışı
Varsayılan Yardim!!! Gta Vİce Cİty


Arkadaşlar gta vice city ses çıkmıyor onu nasıl yapacağız bir bilgisi olan varmı yada ses dosyası olan varsa elinde gönderebilirmi yardımlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler...
__________________
 
Eski 02-07-06, 14:35 #2
eroyin eroyin çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Yardim!!! Gta Vİce Cİty


yaaaaaaa benim counter strike war condition zero 1 cd yi yüklüyorum sonra 2 cd yi istio cdyi takıyorum ama benden source pathname istio ne yazzam olmuyo o nedemek ?we oraya ne yazıcam bilen warmı
 
Eski 02-07-06, 15:12 #3
UZAYLI_ UZAYLI_ çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Yardim!!! Gta Vİce Cİty


Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen irmak_e Mesajı Göster
Arkadaşlar gta vice city ses çıkmıyor onu nasıl yapacağız bir bilgisi olan varmı yada ses dosyası olan varsa elinde gönderebilirmi yardımlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler...
Arkadaşım oyunu yüklerken vice city yi yüklerken iki şekilde yükleme yapabiliyosun birincisi "custumuze" mi neydi tam hatırlamıyom. Diğeride defult olması lazım yüklerken custumuze ye girip yanlışlıkla oyunun ses dosyalarını yüklememe emri vermiş olabilirsin. Bir de se ayarlarına bak ordan kapatılmış olabilir.
 
Eski 18-07-06, 01:53 #4
ilker_cindik ilker_cindik çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Yardim!!! Gta Vİce Cİty


arkadaşım zaten vice city i yapan ses dosyaları 1 gb lık dosyayı nasıl göndereceğiz .
Eğer oyunu internetten indirdiysen sorun olabilir.
Ama CD den yükleme yaptıysan UZAYLI arkadaşımıza katılıyorum!
 
Eski 27-07-07, 13:07 #5
milad19 milad19 çevrimdışı
Varsayılan C: Yardim!!! Gta Vİce Cİty


arkiler bence arakdaşın vc si ripli olabilir

abicim oyunun içinden audio settings e girebilio musun?
 
Kapalı Konu

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +2. Şuan saat: 06:39
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası. Tatil
Copyright © 2015