Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 14-11-11, 19:59 #1
m.r_f m.r_f çevrimdışı
Alarm Başka bir bilgisayar üzerinden kablosuz internete bağlanma


Arkadaşlar ben köyde yaşıyorum, bakkalımızda sınırsız internet bağlantısı ve kablosuz modem var. Bakkalın sahibi bağlantı,modem v.s den anlamaz, sadece face de okey oynuyor ve bazen de msnden görüntülü konuşma yapıyor (kendisi biraz çapkındır ). Benim internet bağlantım yok ve ben bu abimizden şifresini rica ettim, bana verdiği cevap "ben bilmiyorum" oldu. Bende bilgisayardan bakabileceğimi söyledim ve kendisi de bunu kabul etti. Lakin piç bi yeğeni var ve nasıl yaptıysa (muhtemelen air ties in web sayfasından benim mac adresimi engelledi) benim modeme bağlanmamı engelledi. Tabii kullanıcı adını ve giriş şifresini bakkal abimizde bilmediği için o engellemeyi kaldıramıyorum. Geçen gün bir şekilde "ağ ve paylaşım merkezi"nden yeni bir bağlantı oluşturdum ve bakkal abimizin laptopu üzerinden internete bağlandım. Gel gör ki bağlantı bilgisayar kapanınca silinmiş, işin ilginç tarafı ise nasıl yaptığımı tekrar bulamıyorum. Şimdi sonuç olarak birincisi o engellemeyi nereden ve nasıl yaptı, kaldırılması mümkün mü? İkinci olarak da engellemeyi kaldırmadan tekrar o laptop üzerinden nasıl bağlantı kurabilirim yardımcı olabilir misiniz?
Not: İnternetin sahibinden kesinlikle izin aldım, yasal olmayan hiç bir durum yok. Zaten çok fazla bağlandığımda yok ama arada internetten alış veriş yapmam veya acil bi bilgi edinmem gerekebiliyor ve her seferinde bakkala girip adamın bilgisayarını elinden almak istemiyorum. Zira kendisi de bu durumdan rahatsız olup arada " kendi bilgisayarından bağlansana verdik ya şifreyi" diye sitem ettiği de oluyor...
__________________
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 14-11-11, 20:30 #2
swatt12 swatt12 çevrimdışı
Varsayılan C: Başka bir bilgisayar üzerinden kablosuz internete bağlanma


tek cözüm bakkalin yegenini resetlemek
saka bi yana,eger bakkal amca sana full paylasim verdiyse yani izini,al modemi kardesim resetle ,fabrika ayarlarina geri getir, modemi kendin yapilandir sifre ve herseyi kendine göre ayarla, sonra bakkala da ver sifreyi o da girsin internete yazikadama,ha bide modeme de sifre verki pic yegen gelip gine ayarlarla oynamasin
saygilar efennim
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 14-11-11, 20:57 #3
m.r_f m.r_f çevrimdışı
Thumbs up C: Başka bir bilgisayar üzerinden kablosuz internete bağlanma


Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen swatt12 Mesajı Göster
tek cözüm bakkalin yegenini resetlemek
saka bi yana,eger bakkal amca sana full paylasim verdiyse yani izini,al modemi kardesim resetle ,fabrika ayarlarina geri getir, modemi kendin yapilandir sifre ve herseyi kendine göre ayarla, sonra bakkala da ver sifreyi o da girsin internete yazikadama,ha bide modeme de sifre verki pic yegen gelip gine ayarlarla oynamasin
saygilar efennim
Söylediğin yöntem güzelde dostum bakkal belki modemi kurcalamama izin vermeyebilir. Benim bahsettiğim olay var ya diğer laptopa bağlanma olayı, o benim kafama daha bi yattı. Sonra yok yere adamla papaz olmayalım "yok efenim sen kurcaladın şimdi internet yavaş veya işte yazılar amuda kalkıyor" falan... Emanetin kulpu kırık olur hikayesi yani, Sanırım anlatabildim... Artıııı, sorunun oradan olduğundan da pek de emin de değilim de...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 14-11-11, 21:04 #4
swatt12 swatt12 çevrimdışı
Varsayılan C: Başka bir bilgisayar üzerinden kablosuz internete bağlanma


vpn baglanti kurucaksin dostum o zaman,her iki bilgisayarinda isletim sistemini yazarmisin?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 14-11-11, 21:07 #5
LongInt LongInt çevrimdışı
Varsayılan C: Başka bir bilgisayar üzerinden kablosuz internete bağlanma


m.r.f nin dediği yöntem en mantıklısı . Bağlantısında falan da bi skntı cıkmaz teknik bilgin varsa modemi resle baştan kur .
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +2. Şuan saat: 13:38
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası. Tatil
Copyright © 2015