Son Dakika Haberlerini Takip Edebileceğiniz FrmTR Haber Yayında. * FrmTR Sohbet Kontrol Panelinizde.
Forum TR
Go Back   Forum TR > >
FrmTR'ye Reklam Vermek İçin: [email protected]
Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 25-08-08, 02:39   #6
**LiL@**

Varsayılan C: mynet şifremi unuttum ne yapabilirim?


bende mynet şifremi unuttum üstelik gizli sorumuda hatırlamıyorum...naptım ne ettim bir türlü bulamadım...
napayım bende yeni bi mail adresi aldım şimdi onu kullanıyorum...
sende yeni bi başlangıç yapabilirsin mesela...
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-09-08, 21:48   #7
btaylan

Varsayılan C: mynet şifremi unuttum ne yapabilirim?


Aynı Sorun bendede var
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 18-10-08, 15:30   #8
kiki_123

Varsayılan C: mynet şifremi unuttum ne yapabilirim?



Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen fasafiso86 Mesajı Göster
bu adresimim tüm bilgileri tamamen kafadan atmadır o yuzden dogum tarıhını,gizli sorumu falan hatırlamıyorum ve o adres bana cok lazım onun şifresını nasıl bulabılırım.
mynet şifre kırma programlarına falan baktım ama hıc sonuc alamadım
neredyse hepsı fack mail onerıyo o da benım işimi gormuyo tabi
bu adresın şifresını nasım bulabılırım bana yuardımcı olurmusunuz?
mynet şifremi unuttum ve çok üzgünüm
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-12-08, 23:54   #9
pardonha12

Varsayılan C: mynet şifremi unuttum ne yapabilirim?



aynen benimde charım mynete kayıtlı mynetimi kapatmıslar nasıl acabillirim yardım edermisiniz lütfen..

Şimdiden teşekkür ederim...
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-12-08, 16:26   #10
nano_techno

Varsayılan C: mynet şifremi unuttum ne yapabilirim?

mynet destek bölümüne mail atarak irtibat kurabilirsiniz.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası


Reklamı Kapat

Reklamı Kapat