Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 11-04-06, 14:45 #1
BONCUK BONCUK çevrimdışı
Lightbulb Optimist ve Pesimist nedir kimdir?



*Bir optimist ışığı gören kişidir. Bir pesimist ise ışığı söndüren.

*Bir optimist unutmak için güler. Bir pesimist gülmeyi unutur.

*Bir optimist olabilecek en iyi dünyada olduğunu düşünür. Bir pesimist bunun doğru olmasından korkar.

*Bir pesimist fırsatlar kapıyı çaldığında gürültüden şikayet eden kişidir.

*Bir pesimist enaz optimist kadar yanlış kararlar verir ama daha mutludur.

*Hem optimistler hem pesimistler topluma bir fayda sağlar. Optimist uçağı keşfeder ve pesimist paraşütü. --Gil Stern

*Pesimist rüzgardan şikayet eder; optimist rüzgarın değişmesini bekler; realist ise tekneyi ayarlar.

*Optimist olmak insana bir zarar getirmez. İstiyorsan daha sonra istediğin kadar ağlayabilirsin. --Lucimar Santos de Lima

*Pesimist olmanın en güzel tarafı ya sürekli haklı olduğun ıspatlanır yada sürekli keyifli bir sürpriz ile karşılaşırsın. --George F. Will

*Her zaman bir pesimistten para ödünç alın, çünkü asla geri ödeyeceğinizi beklemez.

*Hiç bir pesimist bu güne kadar yıldızların sırlarını keşfetmedi, el değmemiş yerleri ziyaret etmedi yada insanlık için yeni bir buluş gerçekleştirmedi. --Helen Keller

*Pesimist tek yön caddede karşıya geçmeden önce iki tarafıda kontrol eden kişidir

__________________

Mesajı son düzenleyen BONCUK ( 11-04-06 - 14:50 ) Neden: imla hatası
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 11-04-06, 20:40 #2
eFsAh eFsAh çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Optimist ve Pesimist nedir kimdir?


Ellerine sağlık ablacım.
Paylaşımlarının devam etmesi dileği ile
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 11-04-06, 20:55 #3
High Hopes High Hopes çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Optimist ve Pesimist nedir kimdir?


Optimal yaklaşım, optimistlikten mi ileri geliyor acaba...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-12-08, 13:58 #4
HoRtlaQue HoRtlaQue çevrimdışı
Varsayılan C: Optimist ve Pesimist nedir kimdir?


Ben de bi pesimistim
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 18-12-08, 04:45 #5
_ParliamenT_ _ParliamenT_ çevrimdışı
Varsayılan C: Optimist ve Pesimist nedir kimdir?


olumsuz insanları hiç sevemedim..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla