Reklamsız Forum İçin Tıklayınız. * FrmTR Sohbet Kontrol Panelinizde. * FrmTR'nin resim sitesi Resimci.Org yayında
Forum TR
Go Back   Forum TR > >
FrmTR'ye Reklam Vermek İçin: [email protected]
Kapalı Konu
 
Konu Araçları
Eski 19-06-07, 13:34   #1
dj_burak

Varsayılan kız tavlama yöntemleri(mutlaka bakın)


TAVLAMA TEKNİKLERİ

___ Bence yolda gördüğünüz bir kızı tavlamanın her hangi bir yolu yoktur. Bakmakla yetinirsiniz. Kız köpek gezdiriyosa o başka ama sokakta ve/ya gittiğimiz bir cafede gördüğümüz her kızı tavlamayı sağlayan bir taktik yoktur. Bilen varsa bana da söylesin. Bir kızı tavlamak için mutlaka bir muhabbet ortamına ihtiyacınız var. Ama ortam yoxa bu kız tavlayamayacağınız anlamına gelmez. Aksine ortamınızı kendiniz de yaratabilirsiniz. Az biraz tanıdığımız kızlarla muhabbet kurmak tabi ki daha kolaydır ama hoşlandığımız kızı tanımıyorsak yada önce bi kızla tanışıp kızı daha sonra tavlamak istiyorsak işimiz biraz daha zorlaşır. Ama sizlere hizmet etmeyi kendisine misyon edinmiş olan bu sitemde bu konuda da sizi yalnız bırakmayacak. Ve tabii diğer sitelerde olduğu gibi şuraya tıkla buraya tıkla diye veya popup açarak rahatsız etmeyeceğim de ))) Neyse,burada kendinize olan güveniniz çok ama çok önemli. Tanımadığımız kızları tavlayabilmek için önce tanışmamız gerekmektedir. Öncelikle kesiştiğiniz fakat tanımadığınız bir kızla tanışacağınıza değinelim. Yine her ne olursa olsun kızın bulunduğu ortama gireceksiniz. Size tavsiyem kızın arkadaşlarından biriyle arkadaş olup onun vasıtasıyla kıza zıplamanızdır. Yani bir örnek vermek gerekirse : Mesela kantinde bir kız gördünüz ve çok hoşunuza gitti hemen kızı bi kaç tenefüs boyunca takibe alın ve etrafındaki tiplere çok dikkat edin. Sınıfını/bölümünü falan öğrenin. Sonra yine çıkışta çaktırmadan kızı takip ederek hangi serviste olduğunu öğrenin. Ve daha sonra da kızı tanıyan birilerinden bi kaç bilgi alarak kız hakkında toplayabileceğiniz maximum bilgiyi toplayın. Daha öncede söylediğimiz gibi kızlar asla tek başlarına bir yere gitmezler. O yüzden siz ne kadar cesur olursanız olun kızın yanına gidip konuşamazsınız. Ama kızın başka bir arkadaşı ile tanışmışsanız eleman kızın yanındayken onun yanına gidip "naber napıyon? Beni arkadaşlarınla tanıştırmıycakmısın?" muhabbeti yaparak kızla tanışın. Kızın adını öğrenir öğrenmez " aaa ne kadar güzel bir isim peki bir anlamı var mı?" klasik geyiğini yaparak kızın zeka seviyesini ölçün. "Evet karda açan beyaz çiçeğin tepesinde güneşlenen bok böceği demekmiş" tarzı bir cevap verirse(ki verir) o kızı kesin tavlarsınız. Kızla tanıştınız yakınlaşma bir sonraki konu. Ama bu taktik lisede işe yarar. En önemli kız tavlama mekanı okulunuzun sosyal klüpleridir. Bu klüplerin asıl kuruluş nedeni de zaten kız tavlamaktır.Okulunuzda bulunan klüpleri araştırın ve kız açısından en zengin kaynaklara sahip olan klüplere üye olun. Özellikle Sinema Klübü, Tiyatro Klübü, ve Çiçek&Böcek&Sevgi&Şiir klüpleri tavlanmayı bekleyen kızlarla dolup taşmaktadır. Bu klüplere üye olarak oradaki ortama girebilir ve girdiğiniz ortamda istemediğiniz kadar çok kızla tanışabilirsiniz. Bunun dışında her yıl yapılan bahar şenliklerinde de bir çok kızla tanışmak ve akabinde tavlamak mümkündür. Biliyorum "hadi leen ne alakası var " diyceksiniz ama en kolay kız tavlayabileceğiniz bir diğer mekan okul kütüphanesidir. Çünkü buraya gelen kızların %90'ının derslerden zaten küçük olan beyinleri sulanmıştır ve bir erkek arkadaşa tahmin ettiğinizden çok daha fazla ihtiyaçları vardır. Cesur olun,kütüphanede güzel bir kız gördüğünüzde hemen oradaki raflara doğru yönelin. Bi şekilde tanışın. Gerisini halledersiniz. Tüm bunların yanı sıra ben size kendi bölümünüzdeki gruplaşmaya dahil olarak oradan kız tavlamanızı öneririm. Eğer bi gruplaşma söz konusu değilse millete gaz verip sosyal aktivite ayağına milleti kaynaştırın.Mesela tüm öğrencilerin katılımıyla bir piknik düzenlemek yararlı olabilir. Böylece aynı bölümde okuduğunuz bi kaç kızla tanışma ve yakınlaşma imkanı sağlarsınız.

ŞİMDİ GELELİM KIZLARIN BEYNİNİ OKUMA YÖNTEMLERİNE


Bir kere şunu asla ama asla unutmayın:dünyadaki hiçbir varlık beyin okuyamaz. Ama siz kızların beyinsiz olduklarını zaten biliyorsunuz. )))) O yüzden telaş yapmanıza hiç gerek yok.Bu kızların hepsinin düşünme stilleri aynıdır.O yüzden vereceğimiz taktikleri uygulayarak kızın gözünde bir anda beyin okuyan dahi bir psikolog konumuna gelebilir ve kızı tavlama olayını rahatlıkla aşabilirsiniz. Bu salakların daha öncede söylediğimiz gibi mutlaka ama mutlaka bi sorun(!)ları vardır.Şimdi tavlamak istediğiniz kızın sıkkın olduğu bir zamanda yanına gidin ve "Sıkkın gözüküyorsun,hayırdır" diyin.Kız size sıkkın olduğunu daha da belli etmek için hemen "yok bişey yaaa!!!" diye cevap verecektir,neden?Çünkü bunlar salaktır. Sorunlu olmayı karizma zanneden bi salaktan daha ne beklenebilir ki. Neyse siz kızın bu cevabı karşısında "İyi o zaman demiycek kadar zeki olduğunuz için hemen "Sanırım senin konuşacak birisine ihtiyacın var" diyin.Kızın yüz şeklinin sıkkın ve trip yapacak birine ihtiyacı olduğunu belli etmek için daha bir buruştuğunu ve tamamen sessizliğe gömüldüğünü farkeder farketmez "Bak bana istediğin her şeyi, anlatabilirsin hem ben son 4 senedir psikoloji eğitimi alıyorum,yani bir psikologdan eksik bir yanım yok"diyin.Kız böyle bir trip anındayken asla "Say lan okuduğun psikoloji kitaplarını" diye bir şey sölemez.Yani bu planınınızın tutması için yeterli bir cümledir.Şimdi aklınızdan çıkarmamanız gereken diğer konuya gelelim. Kızlar bu tripleri sadece ve sadece dikkat çekmek için yaparlar.Sürekli olarak "Kimse benle ilgilenmiyo,kimse beni anlamıyo" diye düşünüp etrafındakilerin dikkatini çekmeye çalışırlar. Amaçları birinin gelip kendilerinin kaprislerini çekmesini sağlamaktan başka bir şey değildir. Ama siz gidip kızın yanına onla konuşmaya çalıştınız diye kızın sizinle konuşacağını sanıyorsanız yanılıyorsunuz. Üzgünüm ama asla böyle bir şey yapmazlar.İşte bu yüzden sizin olayınız beyin okumak.Kızların hangi durumlarda hangi tepkileri verdiklerini öğrenebilmek için yıllarımı harcadım ama değdi.Alın size en baba beyin okuma(!) yöntemleri. Siz kızın yanında olağanüstü insan tribi çizeceksiniz.O yüzden kız söylemeden şıp diye durumu anlayıp sorunu çözün.Bunun için "Dur tahmin edeyim..." cümlesiyle başlayın ve ikinci kuralımızı uygulayın ve uydurun. Ya tutmazsa gibi bi kaygınız olmasın.Zira uyduracaklarınız yüzdesi yüksek şeyler olacak. İkinci cümleniz her zaman "Kimse seni anlamıyor,değil mi?" olsun.Kız kesin onaylayacaktır. Kız onayladıktan sonra her zaman "Neden sorunun ne olduğundan bahsetmiyorsun?" olsun.Kız kesinlikle gerçek sorundan bahsetmeyecektir.Çünkü ortada sorun falan yoktur.amaç triptir.Ve kızlar bu tribe girmeden önce "Ulan bi tribe giriyoz ama birisi gelip sorarsa ne diycem?" diye düşünmezler.O yüzden kızın size vereceği en mantıklı ve tek cevap "Bilmiyorum,ya" olacaktır.Dikkat edin kız size bunları söylerken yüzünüze bakmaktan şiddetle çekinir.Ve sürekli etrafındaki şeylerle uğraşır,kağıt yolar,sigara üstüne sigara yakar ve tam bu esnada sizin hakkınızda bilinçaltında bir fikir oluşturur. "Sanırım herkes senin üzerine geliyor.Kendini bu ağır baskının altında ezilmiş ve çaresiz hissediyorsun." diye devam edin.İşte bu cümle önceden düşünüpte kendine bir sorun bulmamış olan bu salaklar için çok güzel sanal bir sorundur.Kız sizi derhal onaylar ve "uffffff niye her şeyin sorumlusu ben oluyormuşum sanki?" diye size trip atıyor olduğunu iyiden iyiye belli eder. Sorunu yaratan siz olduğunuza göre çözecek olanda sizsiniz.Şimdi soğukkanlılığınızdan hiç taviz vermeyerek "Ailenle aran nasıl" diye sorun."Hiç sorma, beni hiç anlamıyolar,neymiş ben şöyleymişim,böyleymişim, hep suçlu benim zaten" tribine girmemesi mucize olacaktır. "Bak hepimizin ailemizle sorunları var,ama onları suçlarken onların senin yaşında olmadığını ve senin gibi düşünemeyeceklerini asla aklından çıkarma.Seni anlamalarını beklemen bile çok büyük bir hata." diyerek konuşmanızı sürdürün.Bu sırada kız sürekli sizi onaylayacak ama asla ve asla sizi dinlemeyecektir.Siz konuşurken kızın dikkat ettiği tek şey sizin ses tonunuz, hareketleriniz ve onunla ilgileniyor oluşunuzdur.Bu yüzden konuşmanın bu kısmında olabildiğince uydurun.Kız zaten şu sıralarda sizden hoşlanmaya başlamıştır.Sizin olayınız garantilemek. Kız biraz konuştuktan sonra çok feci rahatlayacak ve size gülümsemeye başlayacaktır.Evet işte başardınız.Kızın kafasında,"hem yakışıklı,hem kültürlü, hem de beni anlıyo,daha ne istiyim yaaa" izlenimini bırakmayı başardınız.Şimdi de bu izlenimi daha da güçlendirmek için şu cümleyi kurun"Bak ben her zaman yanındayım,bi sorunun olduğunda bana gel hem dostlar bugünler içindir,senin için elimden ne geliyosa yaparım " diyin. Bravo!Kız artık kendi trip ve kaprislerine katlanacak birini buldu.Artık her gün sırf siz yanına gidip konuşun diye trip yapmaya başlayacak.Sizde bunu bildiğiniz için her gün kıza uyduruk problemler yaratıp çözecek ve kızın aklını başından alacaksınız. Bunları her kıza uygulayabilirsiniz.Sorun çıkmayacaktır emin olun.

İLK BULUŞMA

Sakın kızla ilk buluşmanızda yemeğe gitmeye kalkmayın.Bunun birsürü sebebi var! Birincisi zaten kızın yanında hiç bi şey yiyemezsiniz.Ağzıma ketçep bulaştımı?Ulan bu garson niye benim manitaya bakıyor?Niye bu restaurantta peçete yok?Bişey sölesem kızın iştahı kaçarmı acaba?Ve bunun gibi binlerce soru yemek boyunca beyninizde yankılanır.Bunun çok doğal bir sonucu olarak panik yaparsınız ve korktuğunuz başınıza gelir.Yani ağzınıza ketçap bulaşır,üzerinize yemek dökersiniz,içecek bardağını devirirsiniz ve bütün bunların sonucunda kız sizi (haklı olarak)daha ilk buluşmada terk eder.O yüzden bunu aklınızdan çıkarın. Hatta benim tavsiyem sadece ilk buluşmada değil,kız ''Hadi yemeğe gidelim'' demeden hiçbir zaman bir yere yemeğe gitmeyin.Gidecekseniz de fast food bir restauranta gitmek ve hamburgeri ketçapsız ve mayonezsiz yemeniz sizin için en hayırlısı. Kızların hepsi inanılmaz lüks yerleri severler. Ve hepsinde yabancılara (özellikle avrupa) hayranlık vardır.O yüzden ilk buluşmanız için en ideal yer avrupai bir şekilde dizayn edilmiş bir cafe'dir.Eğer İstanbul ,Ankara yada izmir'de oturuyorsanız böyle bir cafe bulmak çok kolaydır.Özellikle İstanbul'da Kadıköy ve İstiklal caddesinde Ankarada Kızılay ve Yüksel Caddesi civarında adım başı böyle yerler vardır.Böyle bir cafe'de sizi en çok edecek 2 şey vardır. 1.Fiyat listesi!Cafe'de 2-3 saat oturup bütün bir haftalığınızı oraya bırakmak sizin canınızı oldukça sıkacak. 2.ise etraftaki güzel kızlar!Böyle cefelre gelen kızlar o kadar güzeldirki kafayı yersiniz,sakın ilk çıkmanızda başka kızları kesmeyin.Kızı delirtirsiniz. Kızda sizi terkeder.Bu arada belirtilmesi gereken bir diğer noktada bu gibi cafelerin %90'ına girebilmek için sevgilinizin(yada başka bi kız)olması gerektiğidir. Burada nasıl davranacağınızı ise ''Cafe'de nasıl davranılır?'' bölümünde uzun uzun incelyeceğiz. Kızla buluşacağınız yerle gideceğiniz cafe arasında asla fazla mesafe olmasın!Yok yere bi de taksi parası vermeyin. Kıza sakın" Şu cafe'ye gitcez "demeyin.Önce kıza ''Yarın buluşup gezelim mi?''diye sorun.O da size''Nereye gitcez?'' sorusunu yönelticektir.Sizde 'Sen bilirsin ya!'' Bana herşey uyar tribine girin.Kızlar bu tribe karşılık genelde''Sen karar ver'' der. Ama bazı kızların (nadir de olsa)"Şuraya gidelim orası çok güzel" dediği de görülmüştür.Eğer kız "Sen karar ver"derse sizin zaten hazırda gitmeyi düşündüğünüz bir cafe var!Ama kız"Şuraya gidelim!"derse, hemen dediği yere gidin ve bir önaraştırma yapın.Bunun neden gerektiği ise bir örnekle açıklayayım!Hadi diyelim ki siz oraya ilk defa gidiyorsunuz.Garson geldi "Ne alırdınız" diye sordu.Sizde mesela kahve söylediniz.Kahve geldi ama fincanın yanında şeker yok.Nabıcaksın şimdi?Yanında kız var o yüzden garsona "Abi bana şeker getirirmisin?" de diyemezsin.O acı kahveyi içmek zorunda kalırsın. Zaten heyecanlısın!Ama bir gün önceden aynı cafe'ye gitmiş olsaydın bu cafede şekerin masada bulunduğunu biliyor olcaktın.Yanında kız olduğu için heyecandan göremedin.Dediğim gibi,benim sözümü dinle ve kız böyle birşey derse git cafe'yi bir kontrol et Kızla buluşacağınız saati çok iyi seçin.Bu kızların hepsinin akşam ezanı okunurken evde olma mecbureyeti vardır.O yüzden en geç öğlen 1300'de buluşun. O gün ne giyeceğinize çok önceden karar verin.Sonra bi eau de toillete (bak parfüm diyil) alın.Bu size çok lazım olacak!Ben orjinal bürüt 'ü tavsiye ederim(hayır bay salak Brut bana reklam için para vermedi.Sadece kızları çok feci azdırıyo!)Sakın eau toillete'i fazla sıkmayın,çünkü bunun tek özelliği kokusunun erkekler tarafından alınamaması.Ve fazla sıkarsanız kızı rahatsız edersiniz. Son olarak,ilk buluşmaya giderken sakın yanınızda prezervatif götürmeyin. Nasıl olsa hiçbirşeym yapamayacaksınız Verdiğiniz paraya yazık. Şimdi artık kızla çıkmaya hazırsınız.

bunlar kesin işe yarar benn test ettim
 
Eski 19-06-07, 13:54   #2
beyazkaplan

Varsayılan C: kız tavlama yöntemleri(mutlaka bakın)


teşekkürler
 
Eski 19-06-07, 15:10   #3
uu®

Varsayılan C: kız tavlama yöntemleri(mutlaka bakın)


Önceden Paylaşıldı.


Yoruma Kapalı.
 
Kapalı Konu

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası


Reklamı Kapat

Reklamı Kapat