Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 24-04-06, 17:56 #1
RaY RaY çevrimdışı
Alarm Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği


Arkadaşlar şimdi benim Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği almam gerkiomuş valilikten alcam galiba nerdem alıcam alınması ne kadar sürer ben 18 yaşının altındayım abim gidip alsa olmaz mı? Para istiyorlar mı? Bir de valilikten alıcaksam valilik kaça kadar açık oluyor?

__________________
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-05-06, 23:52 #2
Te.MahSUsa Te.MahSUsa çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği


Vukuatlı nüfus kaydını nüfus müdürlüğü verir arkadaşım ve kendin alman gerekiyor...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 03-05-06, 01:54 #3
wolfeed wolfeed çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği


arkadaşım nüfüs müdürlüğüne gideceksin.. eskiden bağlı olduğun nüfus müdürlüğüne fax falan çekiyolardı.. Ondan dolayı para alıyorlardı.. artık heryer online işlem yapıyor bildiğim kadarıyla.. ben en son aldığımda (eskişehir) ücret almadılar..heryerde aynı mı bilemem.. hemen de almıştım... nüfüs müdürlükleri valiliklerde veya ilçe kaymakamlıklarında oluyor galiba... istanbulda kaymakamlıktaydı mesela.. ama dediğim gibi artık tüm işlemler online yürütüldüğü için fazla bi sıkıntı olmuyor..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 11-08-06, 21:49 #4
sedoli sedoli çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği


Nüfüs Müdürlüğünden dostum. Ücretsiz. Online.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 17-09-06, 02:17 #5
ANKARA_ASALET ANKARA_ASALET çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği


Dostum Vukuattli Nufus Suretİnİ Sen Veya Abİn Alabİlİr Ne İÇİn İstİyor İsen DeĞİsİr Bu İse Gİrİceksen Veya Dava Falan Acacaksan Sen Yada Bİr Kuruma Verİceksen Sen Alacaksin Ama Yok Sadece Lazim Oldu Sahsİ İs Dİyosan Abİn Alabİlİr
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 05:23
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası. Tatil
Copyright © 2015