En Komik ve Eğlenceli Videolar Burada. * FrmTR Sohbet Kontrol Panelinizde.
Forum TR
Go Back   Forum TR > >
FrmTR'ye Reklam Vermek İçin: [email protected]
Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 09-09-08, 17:29   #1
FoR_The_WiN

Angry www.youtubegiris.com <- FAKE SITE


arkadaslar az önce youtube mesajlarıma bakmaya ugrastım proxy sitelerinden ama bad response from server yazıodu aklıma herksin kullandığı program geldi dedim indiriyim googledan bu siteyi buldum indirdim yüklerken alt tarafta bi mirc simgesi gördüm kıllandım biraz [Linkleri sadece kayıtlı üyelerimiz görebilir.ForumTR üyesi olmak için tıklayınız] da tarattırınca not-a-virus mirc client gibi bişeyler çıktı

biraz daha araştırınca anladım backdoor adamlar sırf bunun için site açmışlar yaa

virusu yediyseniz C:\Windows\ içinde u.exe diye bir dosya olucak onu silin

başlata tıklayın , Çalıştır tıklayın msconfig yazıp enter basın

En son sekmede Başlangıç yazan yere tıklayın

mirc.exe basındaki işareti kaldırın (bende mirc yüklü olmadığı halde yüklenmiş..)

Tamam deyip bilgisayarı yeniden başlatın

Allahın belası herifler uğraştırıyolar
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 09-09-08, 22:06   #2
Reis

Varsayılan C: www.youtubegiris.com <- FAKE SITE


Backdoor.Win32.mIRC mevcut dikkatli olun,acemi kullanıcılar girmemenizi tavsiye ediyorum.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 14-09-08, 00:52   #3
SєsSiz-єFєηdì

Varsayılan C: www.youtubegiris.com <- FAKE SITE


Evet Bilgisayarınızda Ciddi Hatalar Ve Sistem Sorunları Oluşabilir.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 15-09-08, 20:24   #4
AspiriN_09

Varsayılan C: www.youtubegiris.com <- FAKE SITE


Evet ben yedim... Arkadaşlar dikkatli olum ben bi video sitesine girdim flash eski yenileyin filan yazıyodu bende yenile dedim kurulum mırc attı pc yee ve pc kafayı yedi msn otamatik msj göndermeye başladı programlar kendi kendine açılıp kapanmaya başladı ve mırc ekrandan gitmiyor kapatıyosun gene geliyo.... format atmak zorunda kaldım.... ve özellikle belirteyim bunların hepsi ooo çok sevdiğimiz Kaspersky ın önünde oluyo kılını kıpırdatıp hamle bile yapmadı... şimdi kasper artı deep freeze kurdum artık güvenlik on numara
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-10-08, 00:09   #5
death_or_alive

Varsayılan C: www.youtubegiris.com <- FAKE SITE

bilgilendirme için saol kardes
  Alıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Taglar
virus, www.youtubegiris.com, yalan, youtube

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası


Reklamı Kapat

Reklamı Kapat