Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 14-02-09, 15:17 #6
tatara550 tatara550 çevrimdışı
Varsayılan C: Ekran kartının modelini nasıl öğrenebilirim?


saolasın eyw kanka +rep
__________________
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-05-09, 22:04 #7
oksohom oksohom çevrimdışı
Varsayılan C: Ekran kartının modelini nasıl öğrenebilirim?


s.a beyler ben pcye format attım ekran kartı cd sini bulamıyrm baslat calıstır dxdiag dan baktım orda bıse yazmıyo bombos ekran bagdastırıcılarına fln baktım ekran kartı modelı yerı hep bos nasıl bulabılırım ben yardımcı arkadaslara tesekkurler!!
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 17-06-09, 19:15 #8
ilkkansinig ilkkansinig çevrimdışı
Varsayılan C: Ekran kartının modelini nasıl öğrenebilirim?


yha aynı sorun bendede var.. lütfen birisi yardım etsin..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 14-07-09, 14:43 #9
tolu34 tolu34 çevrimdışı
Varsayılan C: Ekran kartının modelini nasıl öğrenebilirim?


yazmıo bnde orda baska bi çözüm warmı:S vista bnmki:S
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-09-09, 00:02 #10
CLupNesSs CLupNesSs çevrimdışı
Varsayılan C: Ekran kartının modelini nasıl öğrenebilirim?


AMD Athlon(tm) 64 processor 3200+ MMX 3DNow 2.0GHz benim ekran kartı modeli bu sanırım dedgniz şekilde baktım bi bu var orda bende ekran kartı cd si yok bi yardımcı olurmusunuz ekran kendiliginden dalgalanıyo format atmadan once bi cok oyunu oynuyordum şimdi ise giremiyom bile hata veriyo :S acil cvp verirseniz cok sewinirim Teşekürler..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 20:26
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası. Tatil
Copyright © 2015