En Komik ve Eğlenceli Videolar Burada. * FrmTR Sohbet Kontrol Panelinizde.
Forum TR
Go Back   Forum TR > >
FrmTR'ye Reklam Vermek İçin: [email protected]
Kapalı Konu
 
Konu Araçları
Eski 19-08-05, 20:40   #1
alkan ts

Alarm hangi programla otomobil tasarlayabilirim


otomobil tasarlayabilecegim bi program varmi mümkün mü böyle birsey. simdiden tesekkür ederim
 
Eski 20-08-05, 16:16   #2
muhlis91

Varsayılan Cvp: hangi programla otomobil tasarlayabilirim


3D max'da tasarlaya bilirsin.Ben de Anlatılan bir ders istiyorum.Yani yapılışını baştan sona resimli anlatan bir site de olabilir.Ama Türkçe olmalı(ingilisce pek iyi değil)
 
Eski 20-08-05, 16:32   #3
reddi

Smile Cvp: hangi programla otomobil tasarlayabilirim


arkadaş sen arabıyı tasarlayıp analizmi etmek istiyorsun yalnızca tasarlamak istiyossan herhangibir cad veya cadcam programı kullanabilirsin bildiklerimi söyleyim auto cad solidworks yalnız arbayı tasrladıktan sonra test etmek isyiyorsan arabanı gidişini kapının açılmasını filan solidworks 2004 2005 tavsiye ederim birde tasarım programı cati var onu duydum kolaygelsin
 
Eski 21-08-05, 00:21   #4
tuncayeren

Varsayılan Cvp: hangi programla otomobil tasarlayabilirim


Slm Arkadaşım Dünyanın En iyi Tasarım Programı Tabiki Cati v5 R15 Tam Bir tasarım harikasıdır yani otomobil için yazılmıştır zaten mercedes gibi büyük firmalarda catia kullanıyor Bence en iyisi solidworks eline su bile dökemez ben her iki programıda kullanıyorum
 
Eski 23-08-05, 13:34   #5
coskunkuscu

Thumbs up Cvp: hangi programla otomobil tasarlayabilirim

selam arkadaşlar..

Ya dünyanın en iyi programı diye bişey yoktur.. Sana göre catia dünyanın en iyi programıdır ( çünki rahat kullanabiliyosun ) bana görede Unigrapigsh tasarım konuusunda en iyidir derim.. İnsanlar hep iyi kullandıkları programı 1. sınıf program dünyada buna benzer program yoktur diye düşünür..Benimde öyle düşündüğüm zamanlar oluyo .. Peki Solidworks kullanıyorsunuzda neden unigrapigsh kullanmıyosunuz.. Ug Solidi 2 yle çarpar 4 e böler o tarz bi program..Uçak tasarımları ug de yapılmaktadır.. Ya solidte bi dünya skech açıp uğraşacağın bi modeli veya parçayı , UG de iki kat daha hızlı yapıp daha parametrik sonuçlar alırsın.. Tabi yapacağın iş katı modelleme ise..
Burda ug yi iyi kullanıyorum diye ug yi savunmuyorum.. Sadece piyasadaki en iyi programlardan bitanesi diyorum hatta önde gideni..

İncelerseniz hak verirsiniz bana..

iyi günler diliyorum arkadaşlar .. Yorumlarımıza devam edelim..
 
Kapalı Konu

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası


Reklamı Kapat

Reklamı Kapat