Son Dakika Haberlerini Takip Edebileceğiniz FrmTR Haber Yayında.
Forum TR
Go Back   Forum TR > Gündem > Genel
FrmTR'ye Reklam Vermek İçin: [email protected]

telsimde numara öğrenme?

Gündem Kategorisinde ve Genel Forumunda Bulunan telsimde numara öğrenme? Konusunu Görüntülemektesiniz => Arkadaşlar kısaca olayı özetliyim. 2 Senedir birlikte olduğum çok sevdiğim sevglimle aptallığımız nedeni ile 2 ay önce ayrıldık.Ben gerçek aşkı ...

Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 20-10-05, 18:10   #1

Varsayılan telsimde numara öğrenme?


Arkadaşlar kısaca olayı özetliyim.

2 Senedir birlikte olduğum çok sevdiğim sevglimle aptallığımız nedeni ile 2 ay önce ayrıldık.Ben gerçek aşkı bulduğumu düşündüm bu zaman içinde ve tekrar onu arıyorum ama bulamaıyorum.Başka şehire yani Çanakkaleye taşındılar.Nerde olduklarını bilmiyorum.Ev telefon numarasını buldum açankimse yok.Bende pes etmeyeceğim dedim ve telsim shopa gittim 3 defa ama hiç bir şekilde vermediler.Netten bilinmeyen numaralara baktım ama kayıt bulunamadı diyor.Telefonla bilinmeyen numaraları aradım ama ordada yok diyor.Telsim shoptakiler sadece rehberde gözüksün diyenler gözüküyor dediler.

En son ablası telsim hatttını iptal ettirip yeni hat aldı dedi bende bu yüzden telsimi arıyorum.Telsim shoptakiler biz şuan bulabiliriz ama kurllar ve ethik açıdan veremeyiz diyorlar.Yani o yetkiye sahip olan bulabiliyor.

Sizden ricam böyle yetkiye sahip yada teknik bilyorsanız bana söyleyin,bana yardım edin lütfen.

Bulabilirm diyen varsa bana pmden yada msn adresim [Linkleri sadece kayıtlı üyelerimiz görebilir.ForumTR üyesi olmak için tıklayınız] dan ulaşsın isim ve gerekli bilgileri vereyim...

Şimdiden teşekkrüler...
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 21-10-05, 00:43   #2

Varsayılan Cvp: telsimde numara öğrenme?


kanka yeni taşındıkları yerde mutlaka 1 sabit hat alacaklar..rehberden soyisimle arama yaptırdın mı?
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 21-10-05, 00:53   #3

Varsayılan Cvp: telsimde numara öğrenme?



arkadaşım 142 var telsim bilinmeyen numaralar burdan belki öğrenebilirsin
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 21-10-05, 14:53   #4

Varsayılan Cvp: telsimde numara öğrenme?



Zaten ev telefon numarasını dediğim gibi öğrendim ama açan kimse yok

Telsimin sitesinde bilinmeyen numaralara baktım ama ordan bilgi bulamadım.

Telsimin bilinmeyen numaralarını aradım ama ordada hiç birbilgi yok.

Tek çare kaldı!Bir oporatörün bana yardım etmesi...

Başka yolu yok

Yada gizli bir açık vardır bilenler vardır diye sordum...
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 14-04-08, 10:53   #5

Varsayılan C: telsimde numara öğrenme?

numara bulmak ıstıyorum
  Alıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Kapalı
Refbacks are Kapalı



5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası


Reklamı Kapat

Reklamı Kapat