Reklamsız Forum İçin Tıklayınız. * FrmTR Sohbet Kontrol Panelinizde. * FrmTR'nin resim sitesi Resimci.Org yayında
Forum TR
Go Back   Forum TR > >
FrmTR'ye Reklam Vermek İçin: [email protected]
Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 21-06-11, 13:32   #1
.Akdeniz.

Smile Maymun almak istiyorum ama..


Ben daha önce bir sürü kedi köpek besledim şimdi maymun istiyorum. İnternette buldum bi kaç ilan. Parmak maymun yada evde beslenen diğer maymunların bakımı nasıl yapılır, nasıl beslenir nasıl eğitilir bilen varsa yardım etsin bide en önemli soru eve maymun almak için anne nasıl ikna edilir. ?
Bide bu parmak maymunlar nesli tükeniyo diye yasal değilmiş onun hakkında bilgisi olan varmı ?
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 21-06-11, 13:34   #2
EKİNCİ7708

Varsayılan C: Maymun almak istiyorum ama..


survıvor tanerin dedigi gibi sen eve bence timsah al)))))))koptum yaw
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 21-06-11, 15:15   #3
.Akdeniz.

Varsayılan C: Maymun almak istiyorum ama..


timsah ı da daha önce düşünmüştüm ama tüysüz bişey ya insanın sevesi gelmiyo bu parmak maymunları bi görsen çok şekerler
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 21-06-11, 15:38   #4
Cervantes*

Varsayılan C: Maymun almak istiyorum ama..


15 cm ve 150 gr hayvan

bence okadar para verme bide kendin diyosun yasal değil tek şikayetle hayvanat bahçesine koyarlar onu

bence alma tavuk flan al
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 21-06-11, 15:46   #5
alicem1995

Varsayılan C: Maymun almak istiyorum ama..

Yani dunyada hay van kalmadi da smdide nesli tukenen hayvana mi sardin yank bakamican hayvancagza olucek zaten nesli tukenio rahat brak se ordek al tavsan al hem Dana pratik hem de yasal

Mesajı son düzenleyen alicem1995 ( 21-06-11 - 15:48 ) Neden: Yam hatasi
  Alıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Taglar
beslemek, istiyorum, maymun

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası


Reklamı Kapat

Reklamı Kapat