Son Dakika Haberlerini Takip Edebileceğiniz FrmTR Haber Yayında. * FrmTR Sohbet Kontrol Panelinizde.
Forum TR
Go Back   Forum TR > >
FrmTR'ye Reklam Vermek İçin: [email protected]
Kapalı Konu
 
Konu Araçları
Eski 14-03-08, 22:07   #1
bafer

Varsayılan Kenzul havvas nedir?


Arkadaşlar aranız da bilen vardır kesin aslında yeni duydum tam bilmiyorum havvas diye birşey varmış.bu nedir.kim çıkarmış nasıl yapılmış ve gerçeklik payı varmı .duaları parçalayıp okumak veya başka ayetlerle birleştirip okumak doğrumu .çünkü bildiğim kadarıyla bi ayet bi yerden bi ayet başka bir sureden alınıp yapılmış bir dua oluyor. açıklarsanız sevinirim. şimdiden teşekkürler
 
Eski 16-03-08, 02:58   #2
emsalsizbarış

Varsayılan C: Kenzul havvas nedir?


kenzül havas bir havas kitabının adıdır yazarı seyyid süleymen el hüseyni dir
havas hz süleymen ve hz ali kaynaklıdır ve biraz değişik bir ilmdir bu ilim genelde ruhanileri harekete geçirme yoluyla yapılan bir ilimdir haktır gerçektir
hz. ali istihare yoluyla celcelütiye adlı kitabın yerini bulup oradan kitabı çıkarıyor(süleymaniye) bu şekilde ilk başlangıcı olur islamiyette havasın
bazı dualar da ayetlerin tamamını veya kısmını alarak araarına uygun istek arzu yada Allahü Tealayı öven yada resulü s.a.s. öven sözler konulur(genelde) bu uygundur ben bu ilmi yapan biri olarak sizlere tavsiyem yapmayın çünkü herşey göründüğü kadar kolay değildir bu ilmin inceliği çoktur sadece kitap okumayla olmaz aynı zamanda bu ilmin erbabı birinden ders almakt agerekir
büyü bozma cin çıkarma muhabbet şifa şirinlik korumakısmet çma,bazı bağlmalar vs... bu konular i,çine girer

Mesajı son düzenleyen emsalsizbarış ( 16-03-08 - 13:38 )
 
Eski 16-03-08, 20:38   #3
uyeol

Varsayılan C: Kenzul havvas nedir?


Havas Bir Gizli İlimdir...
Havvas ilmi genel kanıdaki düşüncelere rağmen sadece harflerin ve sayıların, esmaların veya ayetlerin sırlarından, hikmetlerinden faydalanılarak çeşitli etkiler elde etmek için esmanın veya ayetin kendisi ya da vefki ve bunlara bağlı harf ve sayılar ile tılısımlar kullanılarak ve bu sistem üzerine kurulmuş basit bir ilim veya ilmin metodu değildir.

Çünkü bu ilmin konusunun özünde Allah’ın takdiri ile bilinen veya bilinmeyen ilahi kanunları ruhani ve manevi alemlerin etkileri barizdir. Kişi eğer derse ki;’Ben havvas ilmini biliyorum’..... Ona tavsiyem şudur: Bu ilimlerin kendisine has özellikleri ve konuları vardır, bu ilmin kendisi ve lisanı evrenseldir. Bu ilimler ruh ve madde ile canlı ve cansız ile harfler ve rakamlar ile yıldız ve burçlar ile nebilöz ve galaksiler ile ses ve renk dalgaları ile kısaca kainatta daha genişi evrende herşeyle bağlantılıdır. Ancak bize düşen gücümüzün yettiği kadar ilmimizin ulaştığı yere kadar Allah (c.c.) izin verdiği yere kadar anlatabilmektir Allah cümlemizi başarılı kılsın, doğru yolundan ayırmayıp kendine kul Resulüne ümmet olmayı ilim ve taat yolunda ilerlemeyi cümlemize nasip eylesin.

Bu ilim asırlardır gelmiş geçmiş alimlerin ve ulemanın bir sır gibi gizlediği ve açıkça öğretmediği ve öğretmekten de çekindiği vebal altında kalmaktan korktuğu ilimlerdendir. Bu ilimler de başarılı olmanın ve zarar görmeden ilerlemenin bazı şart ve usulleri vardır. Havvas ilmini bilmek ve öğrenmek için önceden bilinmesi gereken kurallar ve önemli noktaları sırası gelince özet olarak anlatacağım ama bundan önce bilinmesi gereken bu ilim yıldızlar ilminden bilinen veya bilinmeyen sırlarla alemi semalardan gelmiştir. Bu ilim insanlardan önce yani arz oluşmazdan evvel ruhani alemlerde meleküt ve cinler aleminde bilinen ve kullanılan birçok gizlilikleri, esrarı ve acaibiyeti içinde gizlemiştir. Burada sırası gelmişken belirtmeliyim ki; yaşamış olduğumuz bu maddi alemin yasaları ve fiziksel oluşumları manevi alemlerin etki ve yasalarıyla meydana gelmektedir. Bu ilmin kullanılışı melekler ve cinlerden sonra çok eski kavimler ve uygarlıklar tarafından kullanılmıştır bu manevi yasaları öğrenip etkilerine göre gerektiği şekilde uygulamışlardır. İnsanlar bu bilgileri çok çeşitli yollardan elde etmişlerdir. Hatta kimilerine göre mana aleminden gelen varlık veya varlıklar bazı insanlara bu ilmi ve kullanma metodunu öğretmişlerdir. Bu anlattığıma örnek; Bakara süresi 102. ayetinde olan Harut ve Marut isimli iki meleği örnek olarak verebiliriz. Bu manevi ilimlerin kaynağı şüphesiz ki; Alim olan yüce Allah (c.c.)’tır. Ve bilinmelidir ki; ilim de Allah’tan başka Allah’ın ilim verdiği varlıklardan veya veli kullarından bu ilimlere vakıf olan insanlardan öğrenilebilir.

Eski kavimler ve uygarlıklar da bu ilimleri manevi makamlardan ve rahmani ruhanilerden hayırlı yönde insanlık alemine faydalı olabilmek için öğrenmişlerdir. Fakat zamanlar içinde insanların aç gözlülüğü, hırsı ve bencilliği şeytanın maddi alemdeki hileleriyle birlikte bu ilmin bilgilerini ve kudretini kötü yönde kullanmak isteyince o insandaki rahmani sıfatların yerini şeytani sıfatlar taşıyan negatif unsurlu varlıklar guruplarından insanın nefsaniyetine hitap eden bilgiler gelmiştir. Yine buna da örnek olarak Bakara süresinin 102. ayetini yukarıda olduğu gibi örnek olarak gösterebiliriz. Çünkü bu hadiseler yaşanırken bu ilimler aşikardı ancak yukarıda sıraladığımız gibi bu ilimleri kendi nefsi çıkarları için insanlar kullanmaya başlayınca alimler ve ulemalar kendileri anlayabilecekleri bir dil ve uslupla bu ilimleri rumuzlamak ve gizlemek ihtiyacı hissetmişlerdir. Ancak demişler ki;Arif olanlar anlasın kamil olanlar kullansın. Kısaca buraya kadar anlattıklarımı anladığını ümit eder anladıklarını iyi işler de kullanmanı temenni ederim.

Gerek ruhani varlıklar veya cinlerin bildiği kelamlar, bizzat insanlar için indirilmiş kutsal kelamları veya esmaları gizlemek ya da rumuzlamak amacıyla çeşitli şekiller, çizgiler veya tılısımlardan oluşan birtakım sayılarla sembolleşen vefkler ve tılsımlar oluşturulmuştur. Bazen de sırf sayılar kullanılarak bu ilim de çok çeşitliliklerle beraber çelişkiler de görülmektedir. Zıtlık veya yanlışlıklar ise bu ilimler kaynağından öğrenilmeyip kolaycılık (Kopyacılık) yolu seçilmiştir. Günümüzdeki kitaplar da görülen veya kullanılan tılısımlar yanlış zaman veya yanlış mekanlar da şart ve kaidelerine riayet edilmeden yazılıp hazırlandığından yapılan bir işin çoğu zaman neticeye ulaşmadığını görürüz. Bir de işi karıştıran esas mesele bu tılısım, sembol veya yazıların ilahi isimler ve semboller olmayıp cinler, periler veya ruhani varlık isimlerinden olduğu ibarettir. Veya çok daha iyisi meleküt aleminden bir melek ismi olduğudur.

Ancak; bunların hiçbiri tek başlarına bir anlam ifade etmezler ve bazen işleri olduğundan da karmaşık hale getire bilirler. Bu paragrafa çok dikkat etmelisin; Arifsen beni anlarsın. Tılısımla rumuzlanan gerçek ise aslında Allah’ın ismi olarak bilinen sıfatlar (esmalar) olduğu zaman güç ve kudret ifade ederler.
 
Eski 24-05-09, 21:07   #4
kubrap

Varsayılan C: Kenzul havvas nedir?


kenzül hawas şimdi bu kitab üç bölümden oluşuyor ama kesnlikle bu kitabı okurken bitirmeden bırakmamalısnız çünkü eğer kitap bitmedn bırakırsanız anında cinler size musallat olur we peşnizi bırakmaz zaten 3 saatlik bi kitab bu kitabı okurken ilk bölümde cinler ailenize we sewdiklerinize işkence acı çektiriyor gibi gözüküyor ikinci saatte çok güzel kadın weya erkek gibi gözüküyor üçüncü saatin sonundada artk cinleri kontrol edebiliyorsunuz ama eğer kitabı bitirmeden bırakırsanız anında işiniz biter............
 
Eski 24-05-09, 22:23   #5
Ketum

Varsayılan C: Kenzul havvas nedir?

:+) Ledün ilmi ayette gectigi üzere bazi peygamberlere verilen bir ilim yanilmiyorsam.

Ama büyü olarak kullanilacak her yöntem, bu Kur'ân ayetleri bile olsa lanetlenmistir.

İnsanları cin çarpar, şu çarpar bu çarpar diye korkutmanin anlami yok.
 
Kapalı Konu

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası


Reklamı Kapat

Reklamı Kapat