Son Dakika Haberlerini Takip Edebileceğiniz FrmTR Haber Yayında.
Forum TR
Go Back   Forum TR > Güvenlik > Bilgisayar Güvenliği Hakkında Sorularınız ve Sorunlarınız
FrmTR'ye Reklam Vermek İçin: [email protected]

Flash Bellekte Disk Yazma Koruması Nasıl Kaldırılır?

Güvenlik Kategorisinde ve Bilgisayar Güvenliği Hakkında Sorularınız ve Sorunlarınız Forumunda Bulunan Flash Bellekte Disk Yazma Koruması Nasıl Kaldırılır? Konusunu Görüntülemektesiniz => Arkadaşlar flash belleğin içine bişey kopyalamak yada flash bellekten bişey almak istediğimde belleğin yazmaya korumalı olduğunu yazıyo acaba bu korumayı ...

Beğenenler6Beğenen

Kapalı Konu
 
Konu Araçları
Eski 14-04-07, 11:40   #1

40 Flash Bellekte Disk Yazma Koruması Nasıl Kaldırılır?


Arkadaşlar flash belleğin içine bişey kopyalamak yada flash bellekten bişey almak istediğimde belleğin yazmaya korumalı olduğunu yazıyo acaba bu korumayı nasıl kaldırabilirim? Şimdiden teşekkürler
keytal bunu beğendi.
 
Eski 14-04-07, 13:11   #2

Varsayılan C: Flash Bellekte Disk Yazma Koruması Nasıl Kaldırılır?


FlaŞ BelleĞİnİ Bİlgİsayarina Tak Ve Bİlgİsayarimdan Özellİkler De Ve Salt Okunurunu Kaldir.
EĞer FalaŞinin Üzerİnde SaĞinda Solunda Herhangİ Bİr DÜĞme Gİbİ Bİr Şey Varsa Onu Da OlduĞu Konumdan DİĞer Konuma Getİr.
Daha Sonra Da Kopyalama Ve Yazma Yapabİlİrsİn.
 
Eski 14-04-07, 13:38   #3

Varsayılan C: Flash Bellekte Disk Yazma Koruması Nasıl Kaldırılır?


Hold düğmesini kontrol et bi. benimki hold da yazmıyo
teo_61 veDURUKIZ bunu beğendi.
 
Eski 16-04-07, 02:12   #4

Varsayılan C: Flash Bellekte Disk Yazma Koruması Nasıl Kaldırılır?


hold düğmesi yok bendekinin sıradan bi flash
 
Eski 16-04-07, 13:30   #5

Varsayılan C: Flash Bellekte Disk Yazma Koruması Nasıl Kaldırılır?

merhaba arkadasım bende gecen aynı sorunla karsılastım yeni aldıgım flash bellekte.yeni flash belleklere disketlerde oldugu gibi veri anahtarı yapılmıs.o anahtarı 1 konumuna getir. o zaman flash veri alıor.gecmis olsun kolay gelsin.
since1998 vemfmfmfmf bunu beğendi.
 
Kapalı Konu

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Kapalı
Refbacks are Kapalı



5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası


Reklamı Kapat

Reklamı Kapat