Son Dakika Haberlerini Takip Edebileceğiniz FrmTR Haber Yayında. * FrmTR Sohbet Kontrol Panelinizde.
Forum TR
Go Back   Forum TR > >
FrmTR'ye Reklam Vermek İçin: [email protected]
Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 10-02-13, 19:16   #6
emiretti

Varsayılan C: Windows 7 Bilgisayar Şifresi Kırma


bn kaldırmak istemiyorum bilgisayar bnm asus laptop windows 7 ama abim şifre koydu o yüzden dedim kırarsam yada şifreyi kaldırırsam abbim görür kızar başka bir yolu olamazmı şifre aynı olacak ama yinede bn bilgisayara girebilcemki abim farketmesin

Cevaplarınız İçin Teşekkürler...
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-02-13, 11:52   #7
qeraniol

Varsayılan C: Windows 7 Bilgisayar Şifresi Kırma


elcomsoft indir cd ye yazdır. cd den boot et sonra şifreyi sana gösterecektır.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-09-13, 18:33   #8
crayzmen548

Varsayılan C: Windows 7 Bilgisayar Şifresi Kırma


kardeş şimdi denetim masasına giriyosun orda kullnıcı hesapları var oraya gir orda kulnıcı hesabı ekle veya kaldır yazıyo oraya gir orda kullanıcı hesapları çıkar hangisine istiyosan ona tıkla orda paraloyu kaldır yazıyo tıkla oraya merak etme şifre istemiyo kaldırırsın sonra şifresizce o hesaba girip hesabın şifresini değiştirirsin
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-09-13, 21:33   #9
crayzmen548

Varsayılan C: Windows 7 Bilgisayar Şifresi Kırma


denetim masasına girin kullanıcı hesapları var tıklayın orda kulanıcı hesabı ekle veya kaldır yazıyo tıklayın hesaplar geliyo herhangi birine tıklayın şifreyiş kaldır diyo tıkla ve tamamdır
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-09-13, 21:37   #10
crayzmen548

Angry C: Windows 7 Bilgisayar Şifresi Kırma

kardeş sen şimdi öyle yapman için abin bilgisayara giriyoken neler yazdığına bakıcan ve şifreyi aklında tutçan veya bir kağıda yazcan ondan sonra hep gircen öyle olmaz diyosan program indircen
  Alıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası


Reklamı Kapat

Reklamı Kapat