Son Dakika Haberlerini Takip Edebileceğiniz FrmTR Haber Yayında.
Forum TR
Go Back   Forum TR > Aşk Doktoru > Aşk & Sevgi
FrmTR'ye Reklam Vermek İçin: [email protected]

Sevgilinizin gerçekten sizi sevdiğini nasıl anlarsınız?

Aşk Doktoru Kategorisinde ve Aşk & Sevgi Forumunda Bulunan Sevgilinizin gerçekten sizi sevdiğini nasıl anlarsınız? Konusunu Görüntülemektesiniz => merhabalar.arkadaşlar başım 2-3 gündür dertte.yani nasıl desem..emin olamıyorum ondan.bana güven vermiyor,yada ben öyle sanıyorum.yani;ya içinden sevip dışardan belli etmiyor,yada dıştan ...

Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 25-07-05, 10:11   #1

Varsayılan Sevgilinizin gerçekten sizi sevdiğini nasıl anlarsınız?


merhabalar.arkadaşlar başım 2-3 gündür dertte.yani nasıl desem..emin olamıyorum ondan.bana güven vermiyor,yada ben öyle sanıyorum.yani;ya içinden sevip dışardan belli etmiyor,yada dıştan sevip,içten sevmiyor...

2 aylık bir beraberliğimiz var,ama ilişkimizde hep ben ilk adımı atıyorum.arayan ben,"ilk" msj atan ben(sonra cvp yazıo ),Telsim hat alan ben(hakkat benmi almalıyım,yoksa o mu)

Acaba böyle basit sorular,yada davranışlar vs. vs. varmıdır onun benim olduğunu kanıtlayacak,yada beni benim onu sevdiim kdr sevip sevmediğini anlamak için.yardımlarınızı bekliyorum acil..

Not:yarın buluşacağım,bayağı bi dil dökeceğim.onun için cvp lar acil olursa çok ii olur..
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-07-05, 01:34   #2

Varsayılan Cvp: Sevgilinizin gerçekten sizi sevdiğini nasıl anlarsınız?


Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen !nfern0
bana güven vermiyor,yada ben öyle sanıyorum.yani;ya içinden sevip dışardan belli etmiyor,yada dıştan sevip,içten sevmiyor...
Bu nasıl bir çelişkidir

...Başının 2-3 gündür dertte olması...
İki aydır beraber olduğunuzu söylüyorsun, neden bu olanları sadece 2-3 gündür takıyorsun? neden daha öncesinde sorun etmiyordun?


....İlk adımın senin tarafından atılması....
Arkadaşım bayanların geneli böyledir. ilk adımı, ilk msj ı... vs. erkeklerden beklerler. Ama bu ilk haftalar böyle olur. belki kızın karakteri böyledir, çekingen bir yapıya sahiptir bilemem. Fazla sorun etme böyle konuları, daha çok yenisiniz.

...not...
geç kalmışım yazmakta. sen buluştun bile
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-07-05, 17:41   #3

Varsayılan Cvp: Sevgilinizin gerçekten sizi sevdiğini nasıl anlarsınız?


önemli değil.ztn buluştuk,o sorunu aştım,başka şey çıktı şimdi.ama kız mantıklı yani düşünmekte.bana fazla bağlandın diyo,ilerisi için iyi olmaz fln,ayrılık fln olursa.şu an öyle bir niyeti yok ama ne olur ne olmaz sen bil dedi..
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-07-05, 19:55   #4

Varsayılan Cvp: Sevgilinizin gerçekten sizi sevdiğini nasıl anlarsınız?


Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen !nfern0
önemli değil.ztn buluştuk,o sorunu aştım,başka şey çıktı şimdi.ama kız mantıklı yani düşünmekte.bana fazla bağlandın diyo,ilerisi için iyi olmaz fln,ayrılık fln olursa.şu an öyle bir niyeti yok ama ne olur ne olmaz sen bil dedi..
Eğer ayrılıktan bahsediyorsa inan o ilişki fazla uzun sürmez. Yok bağlanma, ilişki biterse üzülürsün fln... Mantığını kullan ve ayrıl derim ben. Hayır ben aşığım gittiği yere kadar diyorsan, sonunda daha fazla üzüleceğini de bil...
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-07-05, 19:56   #5
Full_Moon_54

Varsayılan Cvp: Sevgilinizin gerçekten sizi sevdiğini nasıl anlarsınız?

Anlamama gereq yoq zaten seviyo
  Alıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Kapalı
Refbacks are Kapalı



5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası


Reklamı Kapat

Reklamı Kapat