Son Dakika Haberlerini Takip Edebileceğiniz FrmTR Haber Yayında.
Forum TR
Go Back   Forum TR > Aşk Doktoru > Aşk Doktorunuz
FrmTR'ye Reklam Vermek İçin: [email protected]

Kız veya Erkek nasıl aşık edilir ? - Detaylı Anlatım -

Aşk Doktoru Kategorisinde ve Aşk Doktorunuz Forumunda Bulunan Kız veya Erkek nasıl aşık edilir ? - Detaylı Anlatım - Konusunu Görüntülemektesiniz => Şimdi SizLere Arkadaşlar İki Biraz İpi Ucu Vereyım Ama Bunları Herkez UyquLasın Ben Bu Zamana Kadar çoook Denedim Başarılı Sonuç ...

Beğenenler1Beğenen

Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 04-03-09, 18:38   #1

13 Kız veya Erkek nasıl aşık edilir ? - Detaylı Anlatım -


Şimdi SizLere Arkadaşlar İki Biraz İpi Ucu Vereyım Ama Bunları Herkez UyquLasın Ben Bu Zamana Kadar çoook Denedim Başarılı Sonuç Aldım Yagnı Bu Benım Kişiligim Zaten Oturmuş Kişiligim Sizde Aynı Kılavuzdan Yola Çıkın..

İlk önce üstüne düşeceksin,ilgiye boğacaksın.ilgiye alışacak,sıkılmaya başlayacak.tam o anda kendini çekeceksin.sudan çıkmış balık gibi olacak

senin gene üstüne düşmeni bekleyecek ama sen umursamayacaksın,üstüne düşmeyeceksin.o da delirecek,ne oldu böyle diyecek.bi günün bi gününü tutmayacak.o da seni çözebilmek için delirecek.bilirsin gizemli olan değerlidir.seni çözemedikçe sana bağlanacak.yavaş yavaş ipleri almaya başlayacaksın.ama çaktırmadan.bi timsah avına ne kadar ses çıkartarak giderse sende öyle yapıcaksın hamlelerini.sonunda ipler tamamen senin olacak ve sana deli gibi bağlanıcak...

Mesajı son düzenleyen HaяuN ( 25-04-09 - 20:31 ) Neden: resim ekledim istek üzerine :D
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-03-09, 19:38   #2

Varsayılan C: Kız veya Erkek nasıl aşık edilir ? - Detaylı Anlatım -


Katılıyorum aşk dediğin şey zor bulunur her güzel kıza aşık olamazsın.Güzel kız dersin ama öyle kalır.Daha ilerisi olmaz.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-03-09, 19:59   #3

Varsayılan C: Kız veya Erkek nasıl aşık edilir ? - Detaylı Anlatım -


bence aşık edeceğiniz kişiyi tanımaya çalışın, ama bunu ona sorarak deil kendi gözlemlerinizle.. eğer güzelliğiyle ön plandaysa hoş sözler söyleyin kalbiyle davranışlarıyla ön planda ise (yani sizi hangi yönüyle aşık ettiyse) o yönde iltifat edin ona kararlı olduğunuzu gösterin gösterin kii sizin günü birlik aşk peşinde olmadığınızı görsün vee yanında aslaaa kahkaha atmayın tebessüm daha güzeldir ve etkileyicidir bence. sevdiğiniz kişiye değer verin amaaaa asla bunu teklifinizxi kabul etsin benle çıksın diye yapmayın öyle yapıyorsanızda belli etmeyin küçük süprizlere kimse karşı koyamaz
aigyeus bunu beğendi.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-03-09, 22:48   #4

Varsayılan C: Kız veya Erkek nasıl aşık edilir ? - Detaylı Anlatım -


bence de aşkın ne olduğunu öğrenmek gerekönce
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-03-09, 23:06   #5

Varsayılan C: Kız veya Erkek nasıl aşık edilir ? - Detaylı Anlatım -

bence de cok dogru. ask davetsız bı mısafır gıbıdır. istersın belkı yıllarca gelmez. istemezsın bı de bakmıssın kı kalbın bırısı ıcın atıyor... bu kısı guzel ya da cirkin yakısıklı ya da degıl farketmez... cunku sevılen kısı seven kısı ıcın guzeldır gerısı zaten onemlı degıldır... bence asık olmak ıcın bı ınsanın cok gzl ya da yakısıklı olması o kadar da onemlı degıl. en onemlısı sevgı... bazen bı ınsanın hareketlerınden bıle etkılenebılırsın hıc tanımadıgın bırısının. bazen de yıllarca tanıdıgın bırısı olsun cok daha ıyı olsun senı etkılemez. :-) asık olmak cok farklı bı duygu ve bı o kadar da guzel bı duygu...
  Alıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Taglar
ana beni eversene

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Kapalı
Refbacks are Kapalı



5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası


Reklamı Kapat

Reklamı Kapat