Son Dakika Haberlerini Takip Edebileceğiniz FrmTR Haber Yayında.
Forum TR
Go Back   Forum TR > Aşk Doktoru > Aşk Doktorunuz
FrmTR'ye Reklam Vermek İçin: [email protected]

ilk tanışma ve konuşma

Aşk Doktoru Kategorisinde ve Aşk Doktorunuz Forumunda Bulunan ilk tanışma ve konuşma Konusunu Görüntülemektesiniz => arkadaşlar ilk defa bi kızla birlikte olma yolundayım onun için yardımınıza ihtiyacım var kızla arkadaşlar yoluyla bugun tanıştık.sonra durakta beraber ...

Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 12-12-07, 21:44   #1

66 ilk tanışma ve konuşma


arkadaşlar ilk defa bi kızla birlikte olma yolundayım
onun için yardımınıza ihtiyacım var
kızla arkadaşlar yoluyla bugun tanıştık.sonra durakta beraber otobus bekler falan ben kızla derslerle ilgili falan konuştum
ama
sonra yani yeni tanıştıgımdanmıdırr konuşcak bişey bulamadım o da sustu ara ara bende acaba nasıl yani tanışmak için kızla onu etkileyebilmem için neler yapmalıyım kızla konuşcak bişi bulamadım yardım cı olurmusunuzz
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-12-07, 15:46   #2

Varsayılan C: ilk tanışma ve konuşma


takılınca ona gizlden bak mesela saçına boyalıysa ne renk de benmde kuzenim var oda aynısından felan yada çevrene baq ordan bişiler bul...konu bitmez yaratmak bizim elimizde ve unutma laf lafı açar...
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 22-10-08, 19:07   #3

Varsayılan C: ilk tanışma ve konuşma


pff
Aynıı
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 22-10-08, 19:32   #4

Varsayılan C: ilk tanışma ve konuşma


Hazır konudan muhabbet açarsan, kafa sarmaz haberin ola..
Kendin yaratmaya bakıcan, yoksa millet 100 tane konu hazırlayıp onu konuşmuyo.etrafına bak, titre ve kendine konu bul
  Alıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Kapalı
Refbacks are Kapalı



5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası


Reklamı Kapat

Reklamı Kapat