Reklamsız Forum İçin Tıklayınız. * FrmTR Sohbet Kontrol Panelinizde. * FrmTR'nin resim sitesi Resimci.Org yayında
Forum TR
Go Back   Forum TR > >
FrmTR'ye Reklam Vermek İçin: [email protected]
Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 08-11-07, 00:58   #1
fenerliyimfener

Varsayılan SÖz YÜzÜĞÜ Takarken....gÜzel Bİ KonuŞma Yapmak İstİyorum!..


merhaba arkadaşlar ben pazar günü biriciğime söz yüzüğü takıyorum sizde takmadan önce uzun bir konuşmamı yoksa kısa ama güzel bir konuşmamı yapmalıyım!..


neler söylemeliyim derlediğim bişeyler var aklımda ama sizlerdende bilgi alıp çok güzel bir gün ve anı olarak kalsın istiyorum ilerde birbirimize anlatabileceğimiz...

Kısa bir oyun gibi olacak ama size o gün neler yapacağımı söyleyim ben belki bişeyler eklemek ya da yanlış olan yerleri düzeltmek istersiniz ki burya konu açmamın amacıda bu arkadaşlar

1)Güzel bir mekanda güzel bir yerde rezerme vermekle başlicam
2)Biriciğim orya gelecek tabi norrmal bir buluşmaymış gibi olucak
NOT:!!!ARKADAŞLAR SEVGİLİMİZ SÖZ YÜZÜĞÜ TAKACAĞIMIZDAN HABERİ VAR AMA NE ZAMAN NERDE OLACAĞINDAN HABERİ YOK!..


sohbet gırgır derken aniden telefon çalıcak ve benim en yakın erkek arkadaşım orya gelicek ve bana bir paket bırakıp selam verip biraz sohbet edip gidicek tabi bebişim neler oldunun farkına varamıcak bense gecenin son anlarında aşkıma sembolikte olsa ilişkimizin bir adının olması gerektiğinin ve bunun için en uygun zamanın o zaman oldunu sölicem

TEKRAR NOT paketin içinde bir gül ve gülün gövdesine geçirilmiş 2 yüzük biri benim biride onun için tabiii

ŞİMDİ SORCAKALARIM VAR!..

1?acaba çok mu saçma düşünüyorum
2? O günün o kadar da abartılmıcanımı düşünüyordunuz
3?yok çok iyi bir fikir aslında deyip bırakmak mı istiyorsunuz
4?evet güzel bir konuşma yapmalısın mı diyorsunuz?
5?evet güzel bir konuşma yapmalısın yanlız şu cümleleri kullansan çok iyi olur mu diyorsunuz O ZAMAN SİZCE KONUŞMANIN DEVAMINDA HANGİ CÜMLELERİ KULLANMALIYIM

valla dalga geçmeyin içimden geldiği gibi yazdım bu konularda o gülün sapı gibi sapımdır
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 08-11-07, 01:23   #2
nikita_libling

Varsayılan C: SÖz YÜzÜĞÜ Takarken....gÜzel Bİ KonuŞma Yapmak İstİyorum!..


vay be
bize soz yuzugu kim takicak,
ne yuzugu ,
alan bile yok

illada simdi sana soyleycegim sozleri mi ezberlicen
once sakin ol,
rahat olmalisin,
veeeeee
direk gir konuya,
iliskimizi daha ileriye tasimak istiyorum,
eger sende bunu istiyosan,
bu yuzugu takarsin,
ya bu gulu alir benim olursun yada bu silahi alir beni vurursun.

biraz abartttim ama,sen benim dediklerime bakma
icinden geleni soyle
boyle yardim filan alicagina,
icinden geleni dok.
valla ben sevgilimin
bana boyle bi konusma yapmasini isterdim
kendi sozleri ile.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 08-11-07, 01:40   #3
fenerliyimfener

Varsayılan C: SÖz YÜzÜĞÜ Takarken....gÜzel Bİ KonuŞma Yapmak İstİyorum!..


ASLINDA DEDİĞİN GİBİ DAHA MANTIKLI AMA BİLİYORSUN GÖNÜL BU VE BİTMEK BİLMEYEN İSTEKLERLE DOLU FAKAT BEN O GÜNÜN İLERDE (allah korusun) AYRILSAK BİLE HEP HATIRLANMASI GEREKTİĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM ÇÜNKÜ ONA DUYDUĞUM SEVGİ VE DİLEKLER UNUTULMAYI HAK ETMİYOR ...TEŞEKKÜRLER!..
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 08-11-07, 02:20   #4
Red_DarkneSs67

Varsayılan C: SÖz YÜzÜĞÜ Takarken....gÜzel Bİ KonuŞma Yapmak İstİyorum!..


Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen nikita_libling Mesajı Göster
vay be
bize soz yuzugu kim takicak,
ne yuzugu ,
alan bile yok
Bulursun Bulursun Dert Etme


Arkadaşım Öyle uzun Birşeyler Söylemene Gerek Yok. Önemli Olan içinden Geçenleri Söylemen Yani Bunu Birinden Yardım alarak Kendini ve Karşı Tarafı Kandırmaya Gerek yok. İçinden o Anda Ne Geçiyosa Onu Söyle.

Hayırlı Olsun Umarım Birbirinizi iyice Tanıdıktan sonra ''Sözleniyorsunuz''dur
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 08-11-07, 10:25   #5
fenerliyimfener

Varsayılan C: SÖz YÜzÜĞÜ Takarken....gÜzel Bİ KonuŞma Yapmak İstİyorum!..

onu "İYİ" tanıyorum attığı adımları,o anda söylüyecek sözü, neye sinirleneceğini neye güleceğini ve bence en önemlisi BENİM O'NA VERDİĞİM DEĞER VE O'NUN BANA VERDİĞİ DEĞERİ ÇOK İYİ BİLİYORUM.BU İŞLERDE BENCE ZAMAN HİÇ ÖNEMLİ DEĞİL DEDİĞİN GİBİ"Red_DarkneSs67" KİŞİLİK OLARAK TANIMAK EN ÖNEMLİSİ !..NE İNSANLAR GÖRDÜM İLİŞKİYE BAŞLAYALI 3 YIL OLMUŞ AMA HALA ONA GÜVENMİYOR ,YAPTIĞI,ATTIĞI HER ADIMI TAKİP EDİYOR BENCE BU UTANILMASI GEREKEN BİR DURUM.KISACASI O'DA BENDE BİRBİRİMİZİ TANIYORUZ AMA ÇOK İYİ DEĞİL TABİ EVLENEN İNSANLAR BİLE GÜN GEÇTİKÇE EŞİNİN YENİ HUYLARINI , HAREKETLERİNİ ÖĞRENİYOR.YORUMUN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM
  Alıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası


Reklamı Kapat

Reklamı Kapat