Son Dakika Haberlerini Takip Edebileceğiniz FrmTR Haber Yayında. * FrmTR Sohbet Kontrol Panelinizde.
Forum TR
Go Back   Forum TR > >
FrmTR'ye Reklam Vermek İçin: [email protected]
Kapalı Konu
 
Konu Araçları
Eski 27-10-07, 00:35   #1
mansonhasan

Alarm onu çok seviyorum ama o başkasıyla çıkıyor.beni sevmiyor


onu çok seviyorum.ama o başkasıyla çıkıyor.üzülüyorum tabi ama artık kendimi kandırmayı öğrendimnun eski halini sevdiğimi söylüyorum kendime bu beni biraz rahatlatıyor.yani onun o çocukla çıkmayan halini sevdiğimi söylüyorum....sizce onu unutmak için ne yapmalıyım???içimin yandığı şey başkasıyla çıkması.ve de en çok koyan arkadaş olalım demesi...

Mesajı son düzenleyen mansonhasan ( 27-10-07 - 00:38 )
 
Eski 27-10-07, 01:18   #2
nikita_libling

Varsayılan C: onu çok seviyorum ama o başkasıyla çıkıyor.beni sevmiyor


o oyle yapmasini biliyosa,sende boylesini yap.

yarin daha tak koluna bi citir,
cirkin veya guzel farketmez,
yeterki mantikli dusunen,ici sevdgi dolu birisi olsun,
yani tam kiskanilcak bi insan .veya nebilim.
baskasina baglanmaya bak,dostlarina saril,ailene saril,cunku sadece bunlar unutturabilir onu emin ol.
 
Eski 27-10-07, 13:02   #3
JAiler_ke

Varsayılan C: onu çok seviyorum ama o başkasıyla çıkıyor.beni sevmiyor


aşk acısı kolay kapnmaz ne yaparsan yap hayatında o olacak bilgisayar başında, arkadaşlarınla bi cafeede, iki sevgiliyi el ele görürken vs.. unutursun elbet ama baya bi zaman alacak onun bulunduğu ortamdan kopmanla başlar unutmaya başlaman ama yineden baya bi uzun süreç Allah kolaylık versin
 
Eski 27-10-07, 14:03   #4
tweety555

Varsayılan C: onu çok seviyorum ama o başkasıyla çıkıyor.beni sevmiyor


onu pek görmemeye çalış yani onungtiiği yerleri biliyosundur heralde oralara pek uğrama başka şeylerle ilgilen ne bilim kendini derslere falan var.hiç kaldırma başını ama bu yaptıklarını da onu unutmak için yaptığınıda unut.
 
Eski 13-05-08, 19:09   #5
ThEviLDeaD

Varsayılan C: onu çok seviyorum ama o başkasıyla çıkıyor.beni sevmiyor

abi boş şeyler söledinizin sizde farkındasınız aynısı benim başımda şuan sevdiğim kız sabah beni öptü seni seviyorum die, ayrıydık ama barışalım dedim kız çıktığı oldunu söledi arkadaş kalalım dedi. Başkasıyla çıksamda onun bulunmadı ortamda bulunmasamda acı çekiyorum çekmeyede devam etcem ecel beni buluncaya kadar YANİ ANLIYACAĞIN BUNDAN KURTULUŞ YOK DOSTUM
 
Kapalı Konu

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası


Reklamı Kapat

Reklamı Kapat