Uydu Cihazları ve Modüller

Pages : [1] 2 3

  1. next 2000 receiver nasıl?
  2. Hangi Marka Ve Neden?
  3. arkadaşlar bi bakın uydu ile ildigi
  4. Hdtv Hakkinada
  5. Yeni bir recevier alacağım yardım..
  6. Next 8000 Nasıl?
  7. Biri bir özet geçebilir mi?
  8. Next 5000 Ci Flas Sorunu
  9. baftec icin second pin sorunu!!!
  10. Goldmaster Sat-9900 Pvr
  11. Planet dijital uydu alıcısı berbat
  12. receiver
  13. Reciever'dan pc ye kayıt
  14. bazı receiverlerin master şifreleri
  15. 165 YTL'ye Samsun Reciever Tavsiye Edermsiniz?
  16. Topfield TF5200CI kullanıcıları buraya
  17. Digital Uydu Alıcam Ama. Hiç Bi Fikrim Yok.!
  18. kayit yapan receiver var mi
  19. nextstar ve sunny bayiliği nasıl alınır şartlar nedir?
  20. rex için yardimmmm
  21. tv ye alt yazı ekleme
  22. yarım edin yaf
  23. arkadaslar bi baqkın kazık yememeyım
  24. telkom dvb 501 yardım
  25. arkadaşlar bir sistem sorum var ???
  26. çözebildiğiniz kaliteli kanallar neler???
  27. Digital Uydu Alacağım
  28. Redline Rl 13500 Xx
  29. Topfield Receiver'a Radyoların Elle Eklenmesi
  30. Topfield Rs232 Kablo Bağlanti şemasi
  31. Uydu yayınları pc ye katarmak için ne yapmalı?
  32. En İyİ Uydu Sİstemİ Hangİsİdİr?
  33. herkes kendi cihazının markasını yazsın
  34. Receiver'ların Master Şifreleri
  35. Sizce Hangi Recevier?
  36. Matrix Cam Ozone Çok Yakında Türkiyede!
  37. ??fta-cas-ci....nedir bunlar?????
  38. Digimax Gelİyoooor..!
  39. Bi kaç sorum olacak
  40. goldmaster mi topfield mı?
  41. Premier reciever yo mu?
  42. herşeyiyle bi set nasıl olmalı
  43. uyduda show tv nin sesi çıkmıyo
  44. D İ K K A T
  45. master şifre
  46. acemiyim hangi uydu takımını alayım
  47. En iyi modul hangisi !
  48. PID nedir bilen var mı?
  49. help me
  50. uydudan goruntu alma programı..
  51. recevır'a 2+1 ses sistemi takmak ?
  52. uydu recever'a 2+1 kolon takma?
  53. yenıyım yardım
  54. VESTEL 'in Yeni Receiver kampayas1 hakkinda ne diyorsunuz
  55. Redline adresleri de benden
  56. digiturk'ün philips receiverına başka çanak bağ.
  57. ikinci uydu alıcısı gerekir mi?
  58. Sunny 1030 mu next 8000 mi yoksa benjamin 8000 all cass mi pls
  59. recever yardım(yeni recever almak istiyorum)
  60. bi bilgiye ihtiyacım var!!!
  61. Receiver hakkinda sorularim var.
  62. Yardim Redlİne RL14500 Xx Turbo
  63. ORAUydu Alıcı hakkında yardım
  64. Yardim Edecek Olan Yokmu???
  65. triden marka aleti
  66. vestel dvb4 fta300 receverde star gurubuna ait kanlları bulamıyorum
  67. yumatu block
  68. hyper terminal sorunu
  69. next alicam yardim edin
  70. Onwa X5-CI Yardım...!
  71. TECHNOMAX YS-5000 CI resim editörü
  72. bence bu değil
  73. hangi uydu cihazını almalıyım?
  74. vestel cihaz sorunları buraya
  75. Next 2000X CI Plus Kanal Listesi Kullanım İşlevi.
  76. Son Üretim Kaon Board'lı Cihazlarda Tuner Problemi!..
  77. elle tp girdiğimde sorun oluyor
  78. Planet uydu alıcısı
  79. Adult Kanallar için hangi modül?
  80. Bilime ve Bilgiye Değer Verenler. Lütfen!!!
  81. Sagem dijital uydu alici
  82. Lg Pvr 440
  83. Nokia 9500s Hakinda bilgisi olan varmi?
  84. yılın en iyi receiver'i
  85. Sunny sinyal
  86. Unicell 3000 FTa
  87. Acaba Hangisi
  88. Taplin Yazılımları
  89. 8000 serisi ---- sorunun çözümü !!!!!
  90. 13400 cım kurtarma kodu
  91. Önemli İki Sorunum Var...
  92. Hangi model Next almalıyım ?
  93. arkadaşlar baftekle ilgili 1 sorum var
  94. arkadaşlar yeniyim, reiever ve bilgisayar bağlantısı en iyi nasıl olur?
  95. Tek Bir Soru!!!!!!!
  96. Goldmasterlardan hangisini tavsiye edersiniz?
  97. Goldmasterlardan hangisini tavsiye edersiniz?
  98. arçelik as500d cı lnb ayarları bozuldu yardım
  99. tüm konuları inceledim 3 model arasında kaldım
  100. Hangi GoldMaster daha iyidir?
  101. En iyi reciever hangisi?
  102. *** Master Kodu Aramaya Son***
  103. receverlerin flash numaraları
  104. sunny cihaza ses sistemi bağlama yardım
  105. Uydu alacağım. Help me.
  106. Modul Ve Kart Hk. Yardim
  107. Next 2000 - Favori Listeleri
  108. Next 2000 - Favori Listeleri
  109. Sunny-Türksat yardım
  110. Next 8000 plus
  111. Sizce iyi bir tercih mi?
  112. yeni uydu cihazı alacam yardım
  113. Dostlar.Pelase help!!
  114. Hangi reciver' ı tavsiye edersiniz?
  115. telkom da donma sorunu....
  116. Elton El-3000 Cİ Yardim LÜtfen
  117. hotbird uydusu hakkkında
  118. goldmaster 4150 acil yardım
  119. vestel 3001 yardım lütfen
  120. Next ile uyumlu ses sistemi
  121. Next YE 2000 XCI Plus Teknik özellikleri Nedir?
  122. Uydu alıcam yardım
  123. digital uydu hakkinda
  124. next 8000 ci almayı düşünüyorum sizce iyimi
  125. next mi amstradmı
  126. frekans ayarları
  127. usb den kayıt
  128. Ye 8000 Xcam Plus
  129. beko 520 dcı yardım.[ sorularım basittir]
  130. Yardım..Vestel YEni Kampanya Hakkında..
  131. kaon ksc 511
  132. 9400 cı kablo bağlantısı
  133. goldmaster'e yardım
  134. Sizce hangisi
  135. Termal Af-1900 ci mı yoksa sunny 8012ci mı ??
  136. Next YE-2001 receiver ile RS-232 kablo kullanarak uydu kanallarını izleyebilir miyim?
  137. Onwa receıver soruları buraya
  138. pc ile bağlantı
  139. Next Ye-2000x Ci Plus Pc Baglanti Hakkinda
  140. Vestel Dijital MİNİ DVB 4000 CI yardım
  141. Technostar 9000 ultra hakkında bilgisi olan
  142. Ne anlama geliyor
  143. Uydu Konusunda...
  144. receiver tavsiyesi (apartman)
  145. CW 3001 Cihaz Ve Sorular
  146. Star TV sorunu
  147. s dragon
  148. merkezi uydu sistemi kurmak ne kadara patlar ?
  149. SAT 55000s FTA - emudan sonra hotbird kayboldu
  150. Arçelik AS 500 DA ile 500 dci arasındaki farklar.
  151. yeni sistem
  152. yeni sistem
  153. Techno Trend
  154. 2000x ci plus ile tv izlerken ekran neden titriyor
  155. Bunlar Yeterli mi?ARCELİK 520 DCİ
  156. Next YE5000CI Eutelesat ı nasıl kuracağım?
  157. Next YE5000CI Eutelesat ı nasıl kuracağım?
  158. termal uydu recevier sahibim atv yok
  159. Kanallarım yarıya indi..
  160. Kanallarım yarıya indi..
  161. Gelde Kafayı Yeme **Acil Yardım**
  162. görüntü geç geliyor bilgisi olan biri lütfen yard1m
  163. görüntü kalitesi düşer mi?
  164. Kaon Ksf 511 Dci Cİhazlari
  165. arkadaşlar yardımcı olursanız çok sevinicem..
  166. Uydu Cihazımdan frekansı nasıl değiştirebilirim?
  167. Goldmaster Sat 114000 Cim
  168. Hem kaydeden hem çözen receiver var mı?
  169. !!!!!!!!!!!!! Lütfen yardım edin !!!!!!!!!!!!!
  170. Yeni bir uydu cihaz alacağım Tavsiyeleriniz?
  171. uydu sistemi kuracak diğer arkadaşlarada iyi bir rehber çıkaracağımızı tahmin ediyrum
  172. receiver önerisi var mı ?
  173. TRT de kübikleşme
  174. Arçelik Uydu Resimleri + Fiyat !!!
  175. turksat1c silindi lütfen yardım
  176. Test Kart Olarak Yayin Yapan Kanallar
  177. dream turk kanali varmi yoksa...
  178. [Bakarmısınız Arkadaşlar] ???
  179. multivision Sinyal Zayıfladı YARDIM!!!
  180. Uydu Cihazı Alıcam Ama bikaç sorum var?
  181. En İyi Uydu Sizce Hangisi ?
  182. zıpkın ile balık avcılığı ...
  183. Unaohm 2300 kullanma talimatı
  184. lütfen yardım?
  185. Hangi cihazı önerirsiniz "Next" ya da "GoldMaster"?? acil yardım
  186. Dragon S 2200 ve Dragon X 2200?
  187. Reciever Alıcam TAvsiyelerinizi bekliyorum
  188. Ne oldu bu cihaza?Lütfen Yardım.
  189. Belki İmkansız Ama ...
  190. ArÇelİkten Vestele BaĞlama ???
  191. tavsiye edebileceğiniz dijital receiver ve program attıracam
  192. Uydu'ya Geciyorum.....Önerileriniz Lazim
  193. uydudan adult..
  194. istek: kanal listeleme
  195. ortada kaldımmmmm...yardım plsss
  196. vestel dvb 5000 x-cl yardııııııııııım
  197. TMF Kanali Hakkında !
  198. ora 5010 dcı
  199. TAPLİN TD-9000M -CI ( taplinden anlıyan varmı)
  200. Beko BS-520D CI
  201. Receiver'ların Master Şifreleri
  202. goldmaster 14200 e elle frekans nasıl girebilirim
  203. receiver konusunda yardım
  204. Splitter??
  205. Yardım Lütfen Çok Acil
  206. lütfen yardım !!! next 2005 dcı sky
  207. Sunny-Kaon-Ora-Digiline-Hemco-Next 2005 Serileri icin Multivizyon Keyi
  208. lütfen yardım edermisiniz....(sunny)
  209. Marka ve model tavsiye edermisiniz ?
  210. starsat
  211. uydu karmaşası
  212. Tüm Cihazların Master Şifreleri...
  213. yeni dijital uydu cihazi alacam önerileriniz
  214. KARDEŞLERIM HEPİNİZİ SU SORUNUMA YARDIM için bekliyorum rica edıyorumYARDIMMMM
  215. Forumtr Üyelerİne Özel Redlİght Ultra..
  216. kayıt problemi
  217. Uydu Ustalari Yenİ Goldmaster AlacaĞim Ne Almaliyim???
  218. 13º DOĞU HOTBiRD UYDUSU ŞİFRELİ VE ŞİFRESİZ KANAL LİSTESİ
  219. Acİl Yaridm Redlİne 14500 Hakkinda
  220. goldMASTER da kanal arama yapamıyorum??
  221. aciko hakkında bilmeniz gerekenler...
  222. Hyundai Hd-Df-100 ovel panel yardım
  223. ArÇelİk 550 Dcİ Almak İstİyorum Yardim.
  224. Vestelciler Bu Cihaza Nasıl ????
  225. Dijital Uydu Yardım
  226. Yumatu MX Kanal sorunları
  227. Acemiye Yardım
  228. goldmaster ile ilgili.....
  229. Bir Baksanız_!
  230. vestel dvb 840 ci yardımmmmm
  231. Master Şİfreler
  232. acil yardımm sky
  233. Hangİ Next Modelİnİ Tavsİye Edersİnİz?
  234. ne olur yardım edin ne olur..
  235. Focus Uydu alıcılar hakkında bilgisi olan var mı?
  236. arcelik as 550 dci için yardım
  237. Ya 1 2 Soru
  238. Next YE-8500 CI
  239. Bilginize ihtiyacım var...
  240. Next 2000 X CI Plus Hakkında ustalarıma birkaç soru
  241. yardım...benjamin,vestel,hyundai,olimpia
  242. NEXT YE 2000X CI PLUS MI? yoksa NEXT YE 2000X CIS PLUS MI ALAYIM?
  243. Next receivarda şifreyle ilgili bir sorun
  244. Yardım Lütfen
  245. Sizce en iyi dijital alıcı hangisi?
  246. uydu ile internete ulaşmak
  247. Vestel Dvb 840 CI acil yardım
  248. Ye8000-fta Yardim
  249. Sunny At-8020 Dci Şİfre
  250. Arkadaşlar acil yardımınıza ihtiyacım var lütfen!
  251. UYDU SATICILARININ DİKKATİNE(dolandırıcılar iş başın da)
  252. Dİgİtal Uydu Sİstemİ Ve Dİgİtal Tv Karti Hakkinda Yardim A İhtİyacim Var
  253. Bu işte yeniyim!Yardım!
  254. Bu işte yeniyim!Yardım!
  255. NEXT YE 7500 FTA..yardımmm
  256. YE-2000X CI PLUS uydu ekleme yardım lütfen
  257. Philips Uydu Hakkında Yardım
  258. Ses Sorunum Var. Yardııımmm...
  259. acil nextwave
  260. Next&Nextstar
  261. Topfield e uygun modül!!
  262. westel 840dvb cı init hatası
  263. Neta 1040 Kanal Kodu
  264. bugün gold master alacağım. bunlardan hangisini alayım
  265. Seul Drage nedir?
  266. Arkadaşlar yardım... Cihazım yurt dışında da çalışırmı?
  267. visionic vn4312 için lütfen yardım!!!
  268. yayin problemi
  269. Next 7500 Cı plus
  270. yumatu uydu alıcısı hakkında
  271. Hangi modulu önerirsiniz?
  272. Onwa X-13 CIM
  273. En iyi digital uydu alıcısı sizce hangisi..
  274. Digital uydu cihazlarının master şifreleri..
  275. Redline 14500 xx + Oposcard 350YTL
  276. HAngi NExstar ??
  277. mcm sorunu
  278. FTA ile CI Arasındaki fark ne?
  279. receiver bilgisayar bağlantısı
  280. Sansui PVR kullanan var mı ?
  281. Nextstar Öneri YARDIM
  282. eski model bir alıcı için yardım..resimli
  283. next YE8000 - XCAM PLUS
  284. TÜm kanallar gitti.Yardım lütfen !!!
  285. yardııııııııııııııııımmmmmmmmmmmmmmmm...
  286. sunny AT-1030 sky lütfen yardım
  287. Ekran kartı anten ve programla ilgili yardıma ihtiyacım var
  288. Uydu Cihazı Hakkında Yardım
  289. neta çanaksız uydu alıcısı!!
  290. uydu chz larının master şifreleri
  291. Goldmaster Yardım
  292. Uydu yayını yardım gerekli????????
  293. samsung reciver
  294. arkada_lar acil yard1mmm
  295. Atlanta sky pro yardım
  296. XCURİSER Kullanan arkadaşların bilgisine ihtiyaç var..
  297. Arkadaşlar Biriki Sorum Var Yardım Edin!!!(NextWave MX SERİES)
  298. Çanak olmadan da dijital yayın keyfini yaşayabilirsiniz.
  299. ATLANTA MDR340D- CI PRO Yardım...
  300. Herkes buyursun bencil olmayalım.
  301. ...7500 yrdm pls...
  302. Ye 7500 Ci Next Aldim Yardim
  303. LÜtfen Yardim
  304. Show tv neden yok?
  305. KAON risever
  306. elektrik gitti geldi böle oldu!
  307. Yardima İhtİyacim Var
  308. Onwa X-4 Bu Sorunu Neden Yapiyor?
  309. beko digital uydu menü şifresi
  310. Humax F1-Vox büyük sorunum yardimlarinizi bekliyorum
  311. Thor Planet Tv Acil Şifreee
  312. Redline alıcı yardım lütfen...
  313. Next 8000 xcam tamiri
  314. Vestel2box
  315. digital tv kartı için neler gerekir
  316. kanal arama 9400 vcı
  317. görüntü sürekli kesilip kesilip geliyor nedeni lnb mi
  318. yeni receiver alacağım yardım lütfen
  319. next 7500 fta hakkısında bilgisi olanlar lütfen bi bakın
  320. Görüntü açısından hangi uydu alıcı?
  321. Next ye 2000 ci plus yardım
  322. yardım!
  323. acil....uydulardaki güvenlik kodu olan pin kodunu nasıl çözebilirim
  324. acil....uydulardaki güvenlik kodu olan pin kodunu nasıl çözebilirim
  325. Baff D-2000 Yardım...
  326. Uydu Kartı İle İlgili Bir Sorun
  327. Hangi Uydu alıcı daha iyi
  328. Goldmaster 80800 Piyasada....
  329. next 8000 xcam plus nasıl bir cihaz ?
  330. [=> Kanal Listesi Siliniyor <=]
  331. Yenİ Cİhaz + Hangİ ModÜller
  332. sinyal yok (yardım)
  333. SuperMax 9950 dci Modeli Hakkında YARDIM
  334. next ye-2000x cı plus yardım
  335. Baftec csa 8008 dragon acil yardım
  336. modüllü cihaz kartlı ne önerirsiniz yardım......
  337. beko bs9800 yardim?
  338. şifre kartları nerede satılıyor ne kadar.
  339. arkadaşlar uyduların çocuk kilidini nasıl sıfırlarız
  340. Tüm digital receverların Master kodları...
  341. Next&next star cihazından tv kartına giriş
  342. arkadaşlarrrrrrrrr
  343. en iyi modul hangisi
  344. Akai Dsr- M 9500 CI için yardım
  345. redline 18500dvr var ama memnun değilim iade edecem tavsiye istiyorum
  346. Ne alsam !!! Yardım lutfen
  347. hangisini alsam acaba
  348. Uydudan internet icin...
  349. NEXT YE-2000 Plus !!! Lütfen Yardım
  350. NEXT YE-2000 Plus " ŞİFRE SORUNU
  351. yardim
  352. Neotion modül nasıl bir şeydir?
  353. nasıl bir uydu kurmalıyım?????
  354. sansui freex tv yardım acil
  355. free tv sansui 6600 scı yardim
  356. bana yardım +rep
  357. Westel 2box
  358. yardım lütfen
  359. DreamBox
  360. gbox yardım?
  361. Next YE 2500 Şifre Sıfırlama
  362. digital tv standartı nedir TÜRKİYE de?? replerim feda yardım edene
  363. Uydu Alıcılar kaldırılacakmı_?
  364. arakdaşalrr allah rızası için bi bakın
  365. Vestel 2 box hakkında sorum var. Yardımcı olabilirseniz?
  366. number one tv'nin frekansımı değişti?
  367. Hangi kanalın frekansını girsem aynı yerde çıkıyor.Yardım edin lütfen
  368. uydu
  369. yardım
  370. Acil Yardım
  371. Goldmaster Fabrikasyon şifreleri
  372. Aciko Master şifreler
  373. arkadaşlar yardımmm!!!
  374. kanal1 yerine yabancı kanal
  375. Goldmaster mı NextStar mı? Lütfen Yardım Edin
  376. 7500 Dapci'de NTSC Sorunu!
  377. next dsr 8000 cihazın sifresini unuttum
  378. skystar güncel frekans listesi, 1,5 saat uğraştım....
  379. GOLDMASTER SAT-4150 (hiçbişede nanlamıyom yardım !)
  380. hangi receiver almalıyım?
  381. next--ye-2000x cı
  382. next 200 ci plus kanal bulamıyor
  383. premier 101000
  384. tV DE APS NEDIR YARDIM
  385. NextWave problem
  386. Vestel cihazı ile ilgili
  387. Sunny 9030 FTA cihazı aldım.
  388. Ora AT-5010D yardım acil
  389. Digital 4000 hakkinda LÜTFENN yardim!
  390. Yeni STROM Modeli Pek Yakında Piyasada...
  391. Goldmaster 9400 CI mi Goldmaster 55000 mi?
  392. Uydu cahilinden basit bir soru
  393. amstrat matka lisvırm var film leri pc kayıt edebilirmiyim?
  394. Uydu konusunda yeni birine yardım ! Please
  395. ArkadaŞlar LÜtfen Acİl Yardim
  396. yeni uydu yardım bilen varsa
  397. durabrand digital set top box?
  398. ARCELİK le ilgili yardım edermisiniz
  399. Uydular Hakkında Merak Ettiğim Konular
  400. Kİlİtlİ Kanallarin AÇilmasi
  401. dertliyim,yardım...!!!
  402. Vestel CW-3001 ZAP CI için Yardım bi bakar mısınız?
  403. en iyi hangisi..
  404. Uydu Farkı
  405. Hangi FTA cihazı tavsiye edersiniz???
  406. telefunken ua 150 cı
  407. showtv nin sesi alem fm geliyo
  408. Acemiye Bir cevap lütfen
  409. Kanallarda Sorun
  410. Yumatu ile ilgili yardım edebilirmisiniz.
  411. Next Ye-2000X CI PLUS
  412. Digital Uydu Konusunda Zerre Fikrim Yok!!
  413. uydu dünyasına yeni katılan ben ve diğer arkadaşlar için???
  414. Nedir Bunun Fiyatı?
  415. modüle yazılım atma hiç bu kadar kolay olmamıştı
  416. ??ne alayım??
  417. istek
  418. Arkadaşlar Uyduda Görüntü 1 Dakikada bir gidip geliyor YARDIM LÜTFEN
  419. StarSat ile ilgili sorun
  420. Hangi Uydu Alicisi Ve Markasini Alayim
  421. merhaba pcde uydu çalşırmı
  422. sunny 9030 da ki sorunlar için yardım arkadaşlar
  423. Ne almalıyım. Ustalar yardım.
  424. Telefunken combi uydu alıcı ile ilgili bir soru
  425. goldmaster mı,yoksa nextstar mı hangisi iyi
  426. Hangİ Cİhaz
  427. sunny yardım arkadaşlar bakan yokmu ..
  428. Bi bakın ltfn
  429. Cİhazlarin Master Sİfrelerİ
  430. karar veremedim
  431. acilen uydu kurulum yardımı
  432. Vestel CW 3001 kanal frekansları
  433. vestel uyduda kafayı sıyıracam
  434. profilonun ürettiği telestar marka uydu cihazı sorunu
  435. Hangi cihazı kullanıyorsunuz?
  436. Hotbird ü tamamen şifrelemek!!
  437. uydu tamiri
  438. Temel Uydu Arizalari
  439. Uyduda Star Ve Show Tv ?
  440. sakura 2010 fta-xplus UYDU { YARDIM ACELE }
  441. Dünya Markaları ve ürettikleri cihazlar
  442. YUMATU 8700 cl FABRİKA AYARLARINA DÖNÜŞ YAPTIM NASIL KANAL YÜKLERİM?
  443. la conte kullanıyorum
  444. Acil Vestel CW3001 kanal arama
  445. kanallar donmasın !!
  446. LÜtfen Yardimmmmm
  447. Sky zeta joker
  448. Firecrypt Dragon X-2200
  449. Fiyatlar Ve Dijital Tv Kartları Hakkında Diğer Bilgiler
  450. Dijital televizyonlarda Görüntü Kalitesi
  451. Uydu nedir? hiç merak ettinizmi?
  452. com noktası olusturma yardım!!!!!!!!!
  453. Görüntü ve renk problemi var..
  454. Bir uydu alıcısı reklamı :)
  455. Hangi uydu Markasimi Daha iyi Diyorsunuz <<< ICERDE >>>
  456. bi sorum olacaktı
  457. DCR OPTV için tv kodu
  458. Uydu alıcam yardım pls.. yorum yapana +rep...
  459. focus 15600 dcı
  460. High Definition Teknolojisi nedir?
  461. Herkes Okusun Önemli..
  462. Tüm Cihazların Master Şifreleri
  463. vestelden 1 ilk daha harika dijital uydu alıcısı
  464. yardım !!!
  465. Lutfennn Yardımmm!!!
  466. Hangİ Uydu
  467. Yenİ Nesİl Uydu-tv-İnternet Tek Kutuda...
  468. uydu alıcı seçimi
  469. Vestel Ve Vestel Uyumlu Cihazlarin Listesi
  470. Kanalları Seyredemiyorum
  471. Humax Hata Mesajlari!!!
  472. Şifreli yayınları tehdit eden yeni bir yöntem: net üzerinden p2p yayın
  473. ORA (AT-5010 DCI)ve genel anlamda bir kaç soru?
  474. next YE-9000 Cİ'mi SUNNY AT 1030 DCI SKY mı? yoksa GOLDMASTER SAT-40400 CI DİJİTAL K
  475. ArkadaŞlar Bu Alicilar SÜper.
  476. connection error hatası
  477. universel kumanda kodları
  478. Hangi Uyduyu Alsam !
  479. next kanal sorunu
  480. yardım edebılırmısınız?
  481. NEXT YE-2000 CX'mi ve CIS' mı (USB Girişli) almalıyım?
  482. Universal Kumanda Kod Listesi
  483. Uydu Hangi Tv'ler Var...
  484. 4 cizgi (yardım)
  485. arçelik 520dci sorun
  486. Vestel cihazım kanal göstermiyor
  487. Next Ci Sİstemİ AÇilmiyor
  488. Yardım Edermisiniz?
  489. Yu-Ma-Tu hakkında bilgi
  490. Yardım Edermisiniz?
  491. ustalar yardım lutfen
  492. strom 12500
  493. Nerden Başlamalıyım??
  494. uydu ekleme
  495. türkçe kanallar yok oldu?
  496. Hangi Uydu Alıcısını Almalıyım ?
  497. Yeni Uydu Alıcam Yardım Eder Misiniz!!! ?
  498. Bir yardım ederseniz sevinirim arkdaşlar...
  499. dostlar bu hatanın sebebi nedir?
  500. Turksat 2A cihazda örünmüyor yardım!

EZ Archive Ads Plugin for vBulletin Copyright 2006 Computer Help Forum