Reklamsız Forum İçin Tıklayınız. * FrmTR Sohbet Kontrol Panelinizde. * FrmTR'nin resim sitesi Resimci.Org yayında
Forum TR
Go Back   Forum TR > > >
FrmTR'ye Reklam Vermek İçin: [email protected]
Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 01-05-13, 15:15   #1
sonerdinho1

Varsayılan imeil kayıt dısı lutfen yardımmm!!!!


merhaba arkadaşlar ınternetten pasaport kayıtlı 4s telefon aldım.telı aldıgımda internetten ımeıl sorgulattım ve evrakları ınceleme aşamasındaydı..bugun bı mesaj geldı ve imeil kayıt dısıdır 1 hafta sonra tel kullanıma kapatılacaktır dıye..benım pasaportum yok arkadaşlar 4s kapanırsa nasıl açabılrım.imeil klonlama yapılabılıyormu bu cıhazlara lutfen yardım edınn
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-05-13, 19:25   #2
kralicex

Varsayılan C: imeil kayıt dısı lutfen yardımmm!!!!


Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen sonerdinho1 Mesajı Göster
merhaba arkadaşlar ınternetten pasaport kayıtlı 4s telefon aldım.telı aldıgımda internetten ımeıl sorgulattım ve evrakları ınceleme aşamasındaydı..bugun bı mesaj geldı ve imeil kayıt dısıdır 1 hafta sonra tel kullanıma kapatılacaktır dıye..benım pasaportum yok arkadaşlar 4s kapanırsa nasıl açabılrım.imeil klonlama yapılabılıyormu bu cıhazlara lutfen yardım edınn
yemin ediyorum kafayı yicem seninle aynı durumdayım iphone 5 aldım 6 ay önce bugün mesaj geldi senin mesajının aynısı 30 gün içinde tr ye giriş yapmış biri olucak daha önce pasaportunun üstüne telefon kayıt etmemiş olucak ben nerden bulıyım böyle birini
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 03-05-13, 23:14   #3
sonerdinho1

Varsayılan C: imeil kayıt dısı lutfen yardımmm!!!!


aynen valla bılmıyorum nasıl yapacagız kardeş bi çözum bulursa mesaj at bende bakyım
  Alıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası


Reklamı Kapat

Reklamı Kapat