Son Dakika Haberlerini Takip Edebileceğiniz FrmTR Haber Yayında.
Forum TR
Go Back   Forum TR > Cep Telefonları, Mobil Cihazlar > Mobil işletim sistemleri > Android
FrmTR'ye Reklam Vermek İçin: [email protected]

Vestel VP10 MEB Tabletler. (Okul Tarafından Verilen)

Mobil işletim sistemleri Kategorisinde ve Android Forumunda Bulunan Vestel VP10 MEB Tabletler. (Okul Tarafından Verilen) Konusunu Görüntülemektesiniz => orasi tmm da benim tablet sorunlu cikti ya hicbir seye girmiyor ayarlara bile girmiyor bu uygulama nin calistirilmasi mobil cihaz ...

Beğenenler3Beğenen

Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 22-02-13, 16:38   #6

Varsayılan C: vestel vp10 meb tabletler


orasi tmm da benim tablet sorunlu cikti ya hicbir seye girmiyor ayarlara bile girmiyor bu uygulama nin calistirilmasi mobil cihaz yonetim sistemi tarafindan engellenmistr diyor girmiyor hicbiseye ne yapabilirim ? ? ?
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 22-02-13, 18:49   #7

Varsayılan C: vestel vp10 meb tabletler


kardeş aynı sorun bende de var pc den apk yi mailime atıyorum sonra tabketten mail uygulamasından indiriyordum ve kuruyoduda taki 2 gün sonra mailden indirdiğim oyunları açmamaya başladığı zaman oyuunu kurunca açmaya çalışınca bu uygukamının çalıştırılması mobil kul..... diye hata veriyor artık uygulama yükleyemiyorum lütfen yardım edin eba markete bile girincede aynı hata çıkıyor ??? neden oldu bilmiyorum
tablete yazı programı ders nalatım videoları yükleyecem lütfen yardım edin

bu olmazsa root ya da başka bir yöntemle tableti düzeltebilirmiyim ?
root atmayı düşünüyorum ama hem nasıl atacağamı bilmiyorum hem de galiba root dosyalarını tabletin hafızasına atılacak diye biliyorum nasıl atabilirim?

lütfen yardım edin zaten pansiyonluyum internet kaynağı yok bari tabletten falan girelim
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 22-02-13, 19:18   #8

Question C: vestel vp10 meb tabletler


Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen 574met Mesajı Göster
kardeş aynı sorun bende de var pc den apk yi mailime atıyorum sonra tabketten mail uygulamasından indiriyordum ve kuruyoduda taki 2 gün sonra mailden indirdiğim oyunları açmamaya başladığı zaman oyuunu kurunca açmaya çalışınca bu uygukamının çalıştırılması mobil kul..... diye hata veriyor artık uygulama yükleyemiyorum lütfen yardım edin eba markete bile girincede aynı hata çıkıyor ??? neden oldu bilmiyorum
tablete yazı programı ders nalatım videoları yükleyecem lütfen yardım edin

bu olmazsa root ya da başka bir yöntemle tableti düzeltebilirmiyim ?
root atmayı düşünüyorum ama hem nasıl atacağamı bilmiyorum hem de galiba root dosyalarını tabletin hafızasına atılacak diye biliyorum nasıl atabilirim?

lütfen yardım edin zaten pansiyonluyum internet kaynağı yok bari tabletten falan girelim
kardes root atma cihaz garanti kapsami disina cikar hic gerek yok ben bilgisayar hocasni aradim boyle boyle hocam dedim pazartesi garantisine gondeririz dedi sordum root filan diye yapma dedi tabletin meb e olan uyumlulugu gidebilir filan dedi bide garanti disi na cikiyo mus oyle bende ayarlara bile girilmiyor gondericem servise bakalim.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-02-13, 11:59   #9

Varsayılan C: vestel vp10 meb tabletler


[] gÜncell
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-02-13, 23:00   #10

Varsayılan C: vestel vp10 meb tabletler

ya beyler bende de şu sorun var ki internete bağlandı yazıyor fakat interneti açınca web sayfası bulunamadı internet bağlantınızı kontrol edin yazıyor dns ayarlarını değiştireyim dedim yine olmadı lütfen bir şeyler söyleyin ayrıca bağlandı yazında eba markete giriyorum lütfen bekleyin yazıyo birşey gelmiyo
  Alıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Kapalı
Refbacks are Kapalı



5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası


Reklamı Kapat

Reklamı Kapat