View Single Post
Eski 25-01-07, 01:51   #1 (permalink)
Aaron
Moderatör
 
Giriş Tarihi: 24-09-2005
Yer: Isparta
Mesajlar: 28,567
Blog Mesajları: 2
Rep Puanı: 83307254
Aaron Rütbe: Artı 11Aaron Rütbe: Artı 11Aaron Rütbe: Artı 11Aaron Rütbe: Artı 11Aaron Rütbe: Artı 11Aaron Rütbe: Artı 11Aaron Rütbe: Artı 11Aaron Rütbe: Artı 11Aaron Rütbe: Artı 11Aaron Rütbe: Artı 11Aaron Rütbe: Artı 11
Rep Gücü: 833393
Varsayılan Kahve sirozdan koruyor (PDT®)


ABD'Lİ araştırmacılar, her gün düzenli olarak kahve içmenin karaciğer sirozu riskini azalttığını ortaya çıkardı. Kaliforniya'daki Kaiser Permanente Tıbbi Bakım Programı tarafından yapılan araştırmada, yaklaşık 125 bin kişinin sağlık kayıtları incelendi. Araştırmacılar, her gün kahve içerek alkolün yol açtığı siroz riskinin azaltılabileceğini belirledi. Kahvenin içeriğindeki bir maddenin siroza karşı etkili olduğu açıklandı.
Aaron çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla